Raben Group a lansat la începutul lunii ianuarie un instrument pentru localizarea transporturilor în timp real, pentru clienții săi.
Compania a dezvoltat împreună cu liderii pieței de sisteme telematice (TIS Gmbh și PTV) un sistem inovator de urmărire a transporturilor bazat pe parametrul ETA (timpul estimat de livrare). Acesta utilizează informațiile despre poziția actuală a șoferului pe baza coordonatelor GPS furnizate de dispozitivul mobil.
Clienții Raben Group pot monitoriza timpul de livrare în timp real pe platforma myRaben.com. În cazul unei situații care poate afecta timpul de livrare (mai devreme sau mai târziu decât calculul inițial), precum un accident, sistemul actualizează automat ora estimată de predare și trimite actualizările pe platforma myRaben.com. În același timp, în momentul plasării unei comenzi, clientul are opțiunea de a activa notificările electronice cu privire la ora estimată de livrare trimise către adresele indicate.
„Datorită comunicării de zi cu zi cu clienții noștri și destinatarii transporturilor, suntem conștienți de importanța informațiilor corecte, fiabile și clare cu privire la momentul livrării. Nu putem spune că nu se întâmplă blocaje sau evenimente neprevăzute, însă ne dorim să le oferim clienților noștri detalii exacte, astfel încât să poată avea un control mai bun asupra propriilor operațiuni”, afirmă Marcin Sobczyński, Head of Group Marketing, Raben Group.
„Prin transmiterea coordonatelor GPS către sistemele IT ale Raben Group la fiecare 5 minute, putem calcula timpul estimat de sosire a transportului către destinatar cu un grad ridicat de precizie. Lucrăm cu date legate de locația transporturilor în timp real, ceea ce sporește semnificativ precizia calculului și calitatea informațiilor finale. În plus, se ține cont de toate situațiile care au loc pe drum, ceea ce oferă posibilitatea de a actualiza pe loc timpul estimat de livrare”, completează Bartosz Kolasiński, Project Manager, Raben Group.
De asemenea, noul instrument digital dezvoltat de Raben Group permite o monitorizare permanentă a localizării camioanelor și a încărcăturii din interior. Deoarece oferă acces la informații actualizate despre timpul estimat de livrare a expedierii, clienții pot planifica și gestiona în mod optim resursele proprii pe parcursul întregului proces logistic.
„Pornind de la informațiilor colectate despre locația dispozitivului mobil, putem calcula parametrul ETA care permite indicarea timpului de livrare cu o precizie ridicată. Dispozitivele mobile ale fiecărui șofer comunică prin intermediul serviciilor GSM cu aplicațiile Raben Group în interval de 5 minute. Informațiile despre locația șoferului sunt prelucrate prin algoritmi specializați care calculează timpul de livrare a produselor încărcate într-un camion din filiala Grupului Raben”, adaugă Bartosz Kolasiński.
Prin intermediul acestui dispozitiv este suficient ca șoferul să dețină un dispozitiv mobil, fără ca clientul să rețină informații despre ambalajele specializate sau tagurile de identificare prin frecvență radio, pentru a avea acces la informații. Dispozitivele mobile cu care o sa fie dotați toți șoferii care colaborează cu Raben Group vor sprijini această soluție, fiind folosite totodată la navigație și comunicarea dintre șofer și dispecer, la păstrarea contactului permanent cu compania.
Raben Group a implementat soluția ETA în 11 țări în care activează, inclusiv în România. Mai multe informații despre aceasta sunt disponibile la următorul link: www.etafairway.com.