CONCEPT:
Quality Books – singura editură care îşi propune să se adreseze cititorilor rafinaţi care îşi doresc cărţi excepţionale atât din punct vedere al conţinutului, cât şi al prezentării grafice.
Quality Books oferă noutăţi editoriale absolute pe piaţa românească, subiecte incitante, pentru toţi cei care îşi doresc să citească adevăratele succese internaţionale ale momentului, în traducere impecabilă.
Din punct de vedere grafic, Quality Books foloseşte cele mai noi şi mai atractive formule de prezentare.
{viewonly=registered,special}CONŢINUT:
QUALITY BOOKS va avea cinci serii principale:
- POLICIER
- THRILLER (LEGAL THRILLER, SPY THRILLER, CONSPIRACY THRILLER, TECHNOTHRILLER)
- EROTICA
- HISTORICAL NOVEL
- (AUTO)BIOGRAFII ale unor personalităţi contemporane de anvergură internaţonală
Piaţa produsului şi tendinţe:
În prezent, pe piaţa de profil din România nu există un concept editorial care sa întrunească sau să aplice sistematic standardele calitative ale QUALITY BOOKS. Cărţile oferite de celelalte mari edituri satisfac doar parţial cerinţele publicului rafinat care doreşte ca bestseller-urile internaţionale să beneficieze în acelaşi timp în România de traduceri bune, de prezentări grafice impecabile şi de o promovare pe măsură.
OBIECTIVE:
- Dezvoltarea pieţei de carte din România prin introducerea şi aplicarea coerentă a standardelor editoriale de calitate;
- Modificarea aşteptărilor cititorilor în raport cu cartea ca text şi ca produs;
- Impunerea pe piaţa românească a unui brand editorial puternic.
PUBLIC ŢINTĂ:
Populaţia activă, din mediul urban, cu nivel de instruire ridicat (+ 12 clase), cu venituri medii şi mari.
PROMOVARE:
QUALITY BOOKS beneficiază de campanii de promovare integrate (pe toate canalele importante de comunicare – presă scrisă, radio, televiziune, Internet, outdoor etc.) – atât ca brand, cât şi pentru fiecare titlu în parte.
Pentru următoarea etapă de promovare, QUALITY BOOKS îşi propune iniţierea unei campanii de comunicare directe cu cititorii pentru a monitoriza aşteptările acestora. QUALITY BOOKS îşi propune nu doar prezenţa la cele mai importante evenimente din domeniul specific de activitate, ci crearea de astfel de acţiuni.
Primele etape ale promovării, care au vizat intrarea pe piaţă a brand-ului QUALITY BOOKS şi lansarea primelor trei tilturi – Hăitaşii de P.T. Deutermann, Risc Maxim de Stella Rimington, Call Girl. Memoriile unei dame de companie de Jeanette Angell – au avut ca rezultat epuizarea tirajelor, într-un timp record, atipic pentru acest tip de produs: mai puţin de o lună (17 decembrie 2006 – 10 ianurie 2007).{/viewonly}
{mosloadposition user10}