Vă anunțăm apariția editiei mai 2012 a QMI, indexul lunar al pieței de mail marketing din Romania. Componentele acestui index reflectă masura în care campaniile de e-mail marketing de pe piața locală sunt eficiente și ajunse la maturitate.
În luna mai 2012, QMI și-a reluat scăderea până la valoarea de 0.40. Valori mai scăzute decât aceasta s-au înregistrat doar în lunile octombrie și noiembrie 2012. Trendul continuu de scăderea ce se conturează din ianuarie 2012 este unul îngrijorător, deoarece poate indica o deteriorare a calității campaniilor desfășurate în ultima perioadă. Analizând indicatorii primari considerăm totuși că este un fenomen trecător datorat în special practicilor agresive de colectare și folosire a adreselor de e-mail. Datorită acestor practici observăm și o scădere a ratei de deschidere. Aparent paradoxal rata de click și rata de click din deschise au crescut.
Mai multe detalii, ca și câteva date statistice concrete legate de index, puteti afla de pe situl nostru: qsm.ro.