Casa Noastra, va aduce companiei o cota de piata de 10% pana la sfarsitul anului 2010
Compania Casa Noastra a lansat pe piata noul brand de ferestre termoizolante QFort si estimeaza ca pana la finalul anului 2010 va detine o cota de piata de 10% pe segmentul ferestrelor si usilor din PVC, ca urmare a crearii si lansarii noului brand si a investitiilor în dezvoltarea retelei de distributie. În prezent compania detine o cota de piata de 5%. Pana la finalul anului 2010, compania si-a propus sa îsi extinda reteaua de showroomuri la 150, brandul QFort fiind astfel prezent în toate judetele din tara.
Fereastra QFort este fabricata folosind în exclusivitate materii prime de calitate premium si are o durata medie de utilizare de 30 de ani. Profilul ferestrelor are un design unic în Romania ce împiedica depunerea prafului pe exteriorul ferestrei si izoleaza termic foarte bine. Nuanta profilului poate fi selectata dintr-o multitudine de culori: de la stejar, nuc si mahon la albastru, verde sau chiar rosu. Geamurile termoizolante sunt si ele disponibile într-o gama variata de grosimi si culori: de la clasicul incolor la albastru, verde, bronz sau gri în diverse tonuri. Sticla poate fi reflectorizanta sau ornamentala, în functie de dorintele clientului.
Noua fereastra este echipata în standard cu garnituri în culori asortate, astfel pentru profilul alb se folosesc garnituri gri deschis, iar pentru profilele colorate garnituri negre. Acestea etanseaza excelent împotriva intemperiilor si sunt foarte rezistente la solicitari.
{mosloadposition user10}