QB Promotion este agentia Galeriei Comerciale Feeria de la inaugurarea sa, in primavara acestui an. In prezent, in cel mai nou si mai mare centru comercial din Bucuresti se deruleaza campania de reduceri de vara.
In perioada 15 iulie – 31 august, in Feeria se desfasoara campania estivala “Reducerile iti fac ochi dulci”.
QB a propus pentru aceasta actiune comerciala o strategie media axata pe 3 canale de comunicare: radio (Radio 21 si Pro FM), panotaj, in special in zona centrala, si presa (insertii si ad-uri). Din presa scrisa au fost selectate revistele Casa Lux, Men’s Health, FHM, Elle, Look, Confort Magazin, Biz, Cosmopolitan, Oblique TV si ziarul 7 Plus.
Comunicarea se adreseaza unui target tanar, elitist, in pas cu tendintele modei. Tuturor clientilor sai, Feeria le promite un shopping exclusivist prin marci precum Esprit, Sephora, Tiffosi, Calliope si rafinat, prin marci precum Sarra Blu’ sau L’Occitane.
Obiectivele campaniei sunt cresterea notorietatii centrului si a vanzarilor in Galeria Comerciala Feeria.
QB Promotion a implementat pana acum in Feeria alte 2 campanii de tip BTL, cu ocazia sarbatorilor Pascale si de 1 Iunie.
Un proiect original pentru o galerie comerciala, in debutul acestei veri QB Promotion a conceput si editat revista Chic, un ghid itinerant cu oferta de sezon a celor 77 de magazine si restaurante ale Centrului.
Feeria este parte integranta a Zonei Comerciale Baneasa, unul din cele mai mari proiecte urbanistice din Europa. Sloganul Feeria – “Super viata!” pune in valoare noul brand, care se pozitioneaza dinamic, optimist, trendy.
{mosloadposition user10}