Agentia de advertising Pygmalion a fost aleasa sa gestioneze in aceasta vara activitatea de BTL pentru Extracaravana Boom.
Scena ridicata de peste 20 de ori, in peste 20 de orase, 5 locatii pe litoral, 52 de concerte in aer liber si 12 000 km parcursi pentru a umple cu mii de oameni piete centrale ale marilor orase, oameni care au participat la nenumarate concursuri. Asa arata in cifre caravana. Extracaravana Boom a luat cu asalt mai multe orase din Romania, oferind distractie, concerte cu Andreea Banica, Andra, Anna Lesko, Romania, Compact, Conekt si concursuri cu multe premii. De la Ploiesti la Arad, de la 2 Mai la Satu Mare, de la Craiova la Suceava, Extracaravana a traversat tara in lung si-n lat si nu se va opri decat la Bucuresti pe 14 Septembrie, cand vor fi desemnati marii castigatori ai tombolei Boom.
Demarata puternic pe 5 iulie la Ploiesti, caravana a avut in fiecare oras 10 ore de concursuri, premii, concerte si extraspectacol, deoarece pe scena au urcat toti cei care au dorit sa castige unul dintre miile de premii.
Coordonarea Extracaravanei Boom a fost realizata de catre Ionut Bodea, Head of Marketing, Simona Stan BTL Assistant si Ramona Sindrilaru Marketing Assistant din partea Boom si de Andrei Sandu si Mihai Lungeanu din partea Pygmalion.
Boom este prima platforma de televiziune prin satelit cu canale operate in regim propriu, canale pay per view, programe de sport exclusive (Boom Sport One) si care ofera singurul canal de programe non-violente pentru prescolari (Boom HOP).
Pygmalion este o agentie de advertising full service. Din portofoliul agentiei Pygmalion fac parte clienti precum Davidoff Cigarettes, Unicum, Avia motors, Alto syncro, Sunflower Beauty Center si Redbull.
{mosloadposition user10}