Ideea de a oferi a fost înscrisă în cultura PVH Corp. [NYSE:PVH] de-a lungul istoriei noastre de aproape 140 de ani și face parte din cine suntem astăzi. În aceste circumstanțe fără precedent, este mai important ca niciodată să fim puternici împreună pentru a ajuta oamenii, comunitățile și industria.
Fundația PVH pune la dispoziție un milion de dolari pentru a ajuta la ameliorarea situației globale provocate de COVID-19, inclusiv o donație de 100.000 de dolari către COVID-19 Solidarity Response Fund creat de Fundația Națiunilor Unite și Fundația Elvețiană pentru Filantropie, beneficiind de aceste fonduri Organizația Mondială a Sănătății și alți parteneri.
„În timp ce lucrez cu echipa noastră globală de conducere pentru a aborda un plan responsabil pentru activitatea noastră, modul în care îl executăm ca buni cetățeni este o parte importantă a discuțiilor noastre”, a declarat Manny Chirico, președinte și CEO PVH. „Nu există o foaie de parcurs pentru această criză, dar știu că la PVH avem valori și conexiuni puternice cu toate comunitățile noastre.”
Ca parte a fondurilor imediate și continue pentru sprijinirea industriei noastre și a comunităților în care lucrăm și trăim, vom aduce contribuții suplimentare organizațiilor care răspund nevoilor forței noastre de muncă din lanțul de aprovizionare global, precum și subvenții de reziliență partenerilor locali și fundațiilor comunitare, adresându-ne astfel nevoilor comunităților noastre care întâmpină unele dintre cele mai mari efecte ale acestui context.
Am început să livrăm peste două milioane de unități de echipamente de protecție personală (PPE) care includ halate de izolare, măști și scuturi de față către sistemul de sănătate Montefiore din New York pentru a sprijini lucrătorii din domeniul sănătății.
Prin intermediul Fondului nostru de Asistență Asociată, asociații din domeniul corporate și retail, precum și depozitele din SUA care întâmpină o dificultate financiară ca urmare a contractării COVID-19 pot primi subvenții pentru a oferi asistență financiară.
Fundația PVH va continua să distribuie donațiile asociaților noștri din SUA și Canada prin programul nostru de împărțire a fondurilor.
În plus față de angajamentul nostru de 1 milion de dolari, PVH a mai avut o contribuție de 2M RMB (27 275.000 dolari) către Societatea Chineză a Crucii Roșii, precum și o contribuție de 50.000 de dolari către A Common Thread, inițiativa CFDA / Vogue Fashion Fund pentru a oferi sprijin și pentru creșterea gradului de conștientizare pentru cei din comunitatea americană de modă care au fost afectați de pandemia COVID-19.
Calvin Klein și Tommy Hilfiger au donat produse în SUA și Țările de Jos pentru a-i sprijini pe cei din prima linie de asistență medicală și vor continua să ofere produse acolo unde este cel mai necesar și cu cel mai mare impact. Calvin Klein este, de asemenea, partener fondator și donator al Fondului Global de Urgență LGBTIQ COVID-19, parte din OutRight Action International.
Recunoaștem că va fi un drum lung înainte. Vom împărtăși actualizări pe măsură ce navigăm prin aceste momente incerte și vom stabili cum putem face cel mai bine diferența și continua să îndreptăm mai departe moda către cauze de binefacere.
PVH este una dintre cele mai admirate companii de modă și lifestyle din lume. Susținem brandurile care duc moda mai departe – pentru bine. Portofoliul nostru include brandurile emblematice CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga și Geoffrey Beene, precum și brandurile digitale True & Co.. Comercializăm o varietate de bunuri sub umbrela acestora și a altor branduri naționale și internaționale cunoscute, deținute și licențiate. PVH are peste 38 000 de asociați, aceștia operând în peste 40 de țări, și are venituri lunare de 9,7 miliarde de dolari. Aceasta este puterea noastră. Aceasta este puterea PVH.
*Brandul Speedo este licențiat pentru America de Nord și Caraibe, prin intermediul International Limited.