Joi, 17 noiembrie, începând cu ora 19.00 la sediul IAA Romania, IAA Young Professionals aduce în prim-plan marketingul social românesc într-o nouă ediţie Seara YP. Întâlnirea îi va avea invitaţi pe Felix Tătaru – Director General GMP, Ana Bulgar – Online Manager Petrom, Carmen Uscatu şi Oana Gheorghiu – Asociaţia Salvează Vieţi.
Campaniile sociale sunt mai mult decât un îndemn iar implicarea înseamnă mai mult decât un click. Seara YP cu tema ‘Puterea marketingului social’ îşi propune să introducă audienţa în culisele marketingului social românesc, unde actorii principali sunt brandurile şi ONG-urile. Vom discuta despre manifestarea şi evoluţia marketingului social în Romania, rolul acestuia pentru branduri şi vom analiza cele mai importante campanii sociale, pornind de la obiectivele specifice, parghiile de comunicare şi până la evaluarea rezultatelor.
Cât de puternic este marketingul social? Avem nevoie de campanii sociale? Cum schimbă acestea oameni şi branduri? Iată câteva dintre întrebările care îşi vor găsi răspuns în cadrul Serii YP de joi.
Aşadar, pe 17 noiembrie la Sediul IAA Romania (Calea Victoriei 126, etaj 3, în incinta Teatrului Act), tinerii din marcom şi cei pasionaţi de acest domeniu sunt invitaţi la una dintre cele mai interesante conferinţe din seria evenimentelor marca Seara YP: Puterea marketingului social.
Pentru confirmarea prezenţei ne puteţi scrie la contactyp@iaa.ro sau pe pagina de Facebook.