Începând cu 1 martie 2016, Pure Media Solutions comunică pentru Groupe SEB România, în urma unui proces de selecție desfășurat în București la începutul lunii februarie.
Pure Media va asista Groupe SEB în dezvoltarea strategiei de Marcom la nivel local.
Groupe SEB este lider mondial în producția de aparate electrocasnice mici și se remarcă printr-un portofoliu de branduri puternice, diferențiate și complementare. În România, Groupe SEB este prezent prin mărcile Tefal, Rowenta și Krups.
Strategia de comunicare pentru Groupe SEB a fost construită în jurul nevoii de a transmite mai multă emoție și dinamism, prin interacțiunea directă cu utilizatorii. Accentul va fi pus pe utilizarea endorserilor din blogosferă, a key opinion leaders online și offline, dar și a instrumentelor clasice de comunicare.
„Strategia elaborată de Pure Media se aliniază perspectivei noastre privind planul de comunicare al Groupe SEB România. Suntem pasionați de inovație și avem încredere în puterea tehnologiei de a oferi clienților noștri o viață mai bună. Pure Media ne va ajuta să transmitem acest mesaj printr-o comunicare targetată și empatică”, spune Gabriela Velicu, Trade Marketing Manager Groupe SEB România.
„Suntem bucuroși că am câştigat în portofoliul nostru un nume internaţional care încorporează branduri renumite din categoria produselor electrocasnice. Propunerea noastră pentru Tefal, Rowenta și Krups include o comunicare integrată, prin care ne dorim să creăm o comunitate efervescentă în jurul acestor branduri”, spune Ruxandra Vasile, Managing Partner Pure Media Solutions.
Groupe SEB aduce plus-valoare pe piața electrocasnicelor de mici dimensiuni din România prin investirea continuă în dezvoltarea de noi tehnologii asociate brandurilor sale.
Pentru mai multe informații accesați:
www.tefal.ro / www.facebook.com/TefalRomania
www.rowenta.ro / https://www.facebook.com/RowentaRomania
www.krups.ro.