Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

PUMA devine partener oficial și retailer exclusiv al Formula 1

PUMA devine partener oficial și retailer exclusiv al Formula 1

Compania sportivă PUMA și Formula 1 anunță semnarea parteneriatului prin care PUMA devine furnizorul oficial al curselor de Formula 1 și va începe să producă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii F1. În plus, PUMA va echipa staff-ul F1 de pe pistă și va crea îmbrăcăminte pentru fanii Formulei 1, adresându-se diverselor audiențe ale sportului, atât prin colecții interesante de lifestyle, cât și de motorsport. Contractul include drepturi exclusive de comercializare a îmbrăcămintei F1 și a echipamentului celor zece echipe din circuit începând cu 2024.

PUMA are o istorie lungă și de succes în motorsport. Începând cu mijlocul anilor 80, compania a dezvoltat salopete ignifuge, încălțăminte de curse și alte echipamente de înaltă performanță pentru piloții de F1, precum și colecții de îmbrăcăminte și încălțăminte, fanwear și colecții de lifestyle pentru cele mai de succes echipe din acest sport. Astăzi, PUMA este principalul furnizor de echipamente de cursă și colecții de lifestyle în Motorsport cu parteneri precum Mercedes AMG Petronas F1, Scuderia Ferrari, Alfa Romeo F1 Team Stake, BMW M Motorsport și Porsche Motorsport.

PUMA devine partener oficial și retailer exclusiv al Formula 1

Formula 1 a cunoscut o creștere accentuată a popularității în ultimii ani, baza sa de fani devenind mai tânără și mai diversă. Audiențele TV cumulate au crescut de asemenea și au ajuns la 1,5 miliarde de telespectatori, numărul persoanelor care au urmărit cursele atingând cifre record în anul 2022, în timp ce sportul continuă să crească pe rețelele de socializare. Prin acest parteneriat, PUMA are oportunitatea să își consolideze prezența dominantă în acest sport prin adresarea către o bază mai mare de fani, să acceseze grupuri de consumatori diverse și să aducă inspirație echipamentului de pe pistă și modei din afara acesteia.

„PUMA a devenit cel mai autentic și de încredere brand sportiv în motorsport și are expertiza pentru a crea cele mai bune produse pentru piloții și echipele de top din lume, cât și pentru fanii acestora”, a spus Arne Freundt, CEO al PUMA. „Influența motorsportului și a Formulei 1 în special, în sport și în cultura urbană a crescut semnificativ în ultimii ani. Parteneriatul cu Formula 1 reprezintă o oportunitate excelentă pentru a explora mixul dintre motorsports și lifestyle. PUMA a stat întotdeauna la intersecția sportului și modei și credem că ne aflăm în poziția perfectă pentru a traduce cultura sportului în colecții de streetwear relevante și a aduce un suflu nou brandului cu o audiență tânără, prosperă și diversă.”

Stefano Domenicali, Președintele și CEO-ul Formulei 1, a spus: „Pe măsură ce F1 continuă să crească în întreaga lume, am reușit să ajungem la fani noi prin intermediul parteneriatelor impresionante și observăm cum acest sport reușește să acceseze zone ale culturii mainstream pe care nu le-am văzut până acum. PUMA are o istorie bogată în motorsport, așa că este un partener perfect pentru F1, și ne propunem să ducem îmbrăcămintea acestui sport la următorul nivel pentru fanii de pe stradă, piloții din paddock și tot ce se află între aceștia.”

stichd, marca deținută de PUMA, o companie licențiată în îmbrăcăminte pentru fani, precum și încălțăminte, lenjerie de corp și costume de baie, va opera exclusiv magazinele de retail pentru fani în weekend-urile curselor. Magazinele vor comercializa produse F1 licențiate, precum și replici ale îmbrăcămintei de echipă, fanwear și colecții în ediții speciale ale celor zece echipe de pe grila de Formula 1, dar și ale legendelor F1.

„Vânzarea de îmbrăcăminte pentru fani la fiecare cursă de F1 este un proiect distractiv, dar este și o provocare deoarece condițiile de pe fiecare pistă sunt diferite, de la dealurile de la Zeltweg și Spa și până la centrele orașelor Monaco și Baku.” a spus Nina Nix, CEO al stichd. „Indiferent de locul în care se desfășoară cursa, stichd va crea o experiență cu adevărat imersivă pentru fani care va însemna mai mult decât vânzarea de fanwear.”

stichd va înființa până la 65 de magazine mobile la peste 20 de curse din 19 țări, ceea ce înseamnă un spațiu de vânzare de peste 4.000 mp. Magazinele vor fi realizate din materiale rezistente și ușoare pentru a fi transportate eficient la fiecare eveniment.

Primele produse PUMA x Formula 1 vor fi disponibile în magazinele PUMA din întreaga lume și pe PUMA.com, începând cu Februarie 2024.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.