Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pulsul unei noi generatii Mercedes-Benz: 5 orase din Romania au vibrat cu Noua Clasa A

GolinHarris

De la Constanţa până în Cluj-Napoca, din Iaşi până în Bucureşti, Mercedes-Benz a transmis entuziasmul şi vivacitatea noii Clase A într-un RoadShow naţional. Românii au făcut cunoştinţă cu noul A, automobilul compact care setează ritmul unei noi generaţii. Energia Clasei A s-a făcut simţită pe plan internaţional încă din această vară, însă a pătruns în România în septembrie, prin campania de lansare „Pulsul unei noi generaţii”. GolinHarris a susţinut evenimentele naţionale printr-o comunicare dedicată presei, pentru fiecare oraş în parte.

La începutul toamnei, cinci oraşe din ţară au vibrat în ritmul noului model, modern şi dinamic, la fel ca publicul său. GolinHarris a contribuit la transmiterea spiritului noii generaţii în mass-media din Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi, Bucureşti şi Constanţa, invitând jurnaliştii la evenimente special organizate pentru ei de echipa Mercedes-Benz România. Iubitorii de Mercedes-Benz şi reprezentanţii presei au regăsit în acest model din clasa compactă eleganţă şi vitalitate.

„Noua Clasă A defineşte stilul unei noi generaţii: distinsă şi discretă în trafic, însă inovativă, dinamică şi conectată la cele mai avansate tehnologii. A fost foarte important pentru noi să comunicăm presei şi pasionaţilor auto, toate aceste atribute definitorii ce pretind nimic mai prejos decât excelenţa de la maşina pe care o conduc”, a declarat Valeriu Zaharia, Sales & Marketing Manager Mercedes-Benz Cars România.

Campania de comunicare dezvoltată de GolinHarris a vizat atât reprezentanții presei centrale și locale, cât și bloggerii si partenerii. Iniţial, suspansul lansării a fost susţinut de etapa de teasing, adresată în special presei. Jurnaliştii au primit o invitaţie anonimă la un eveniment de amploare al toamnei, care afişa graficul unui puls şi nimic mai mult. După o săptămână cu alte indicii vibrante, GolinHarris a făcut dezvăluirea: RoadShow-ul organizat de echipa Mercedes-Benz care urma să dea pulsul noii generaţii de automobile compacte.

În cadrul evenimentului pentru presă, Mercedes-Benz a oferit jurnaliştilor o interacţiune completă cu noul A. Cele trei modele – Style, Urban şi AMG Sport – au transmis energia noii generaţii, cosmopolită, inventivă şi atentă la mediul înconjurător. Cei prezenţi au mai avut parte de o serie de activări speciale, cum ar fi sesiunile foto inedite în spiritul „A” şi opere de artă graffiti.

„Ceea ce ne bucură în special este faptul că, pentru evenimentele dedicate presei, am putut spune povestea noii Clase A într-un mod autentic, personalizat și de impact, așa cum merită un brand puternic precum Mercedes-Benz. În plus, am putut comunica pe baza unui RoadShow naţional foarte bine organizat, care ne-a permis să punem la cale o strategie creativă de promovare. Reacțiile de entuziasm, energie și încântare au fost dublate de articolele generate si de buzzul creat în toate mediile”, a spus Alina Popa, Senior Manager, Consumer Division, GolinHarris.

Bucuresti, 15.11.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.