De la Constanţa până în Cluj-Napoca, din Iaşi până în Bucureşti, Mercedes-Benz a transmis entuziasmul şi vivacitatea noii Clase A într-un RoadShow naţional. Românii au făcut cunoştinţă cu noul A, automobilul compact care setează ritmul unei noi generaţii. Energia Clasei A s-a făcut simţită pe plan internaţional încă din această vară, însă a pătruns în România în septembrie, prin campania de lansare „Pulsul unei noi generaţii”. GolinHarris a susţinut evenimentele naţionale printr-o comunicare dedicată presei, pentru fiecare oraş în parte.
La începutul toamnei, cinci oraşe din ţară au vibrat în ritmul noului model, modern şi dinamic, la fel ca publicul său. GolinHarris a contribuit la transmiterea spiritului noii generaţii în mass-media din Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi, Bucureşti şi Constanţa, invitând jurnaliştii la evenimente special organizate pentru ei de echipa Mercedes-Benz România. Iubitorii de Mercedes-Benz şi reprezentanţii presei au regăsit în acest model din clasa compactă eleganţă şi vitalitate.
„Noua Clasă A defineşte stilul unei noi generaţii: distinsă şi discretă în trafic, însă inovativă, dinamică şi conectată la cele mai avansate tehnologii. A fost foarte important pentru noi să comunicăm presei şi pasionaţilor auto, toate aceste atribute definitorii ce pretind nimic mai prejos decât excelenţa de la maşina pe care o conduc”, a declarat Valeriu Zaharia, Sales & Marketing Manager Mercedes-Benz Cars România.
Campania de comunicare dezvoltată de GolinHarris a vizat atât reprezentanții presei centrale și locale, cât și bloggerii si partenerii. Iniţial, suspansul lansării a fost susţinut de etapa de teasing, adresată în special presei. Jurnaliştii au primit o invitaţie anonimă la un eveniment de amploare al toamnei, care afişa graficul unui puls şi nimic mai mult. După o săptămână cu alte indicii vibrante, GolinHarris a făcut dezvăluirea: RoadShow-ul organizat de echipa Mercedes-Benz care urma să dea pulsul noii generaţii de automobile compacte.
În cadrul evenimentului pentru presă, Mercedes-Benz a oferit jurnaliştilor o interacţiune completă cu noul A. Cele trei modele – Style, Urban şi AMG Sport – au transmis energia noii generaţii, cosmopolită, inventivă şi atentă la mediul înconjurător. Cei prezenţi au mai avut parte de o serie de activări speciale, cum ar fi sesiunile foto inedite în spiritul „A” şi opere de artă graffiti.
„Ceea ce ne bucură în special este faptul că, pentru evenimentele dedicate presei, am putut spune povestea noii Clase A într-un mod autentic, personalizat și de impact, așa cum merită un brand puternic precum Mercedes-Benz. În plus, am putut comunica pe baza unui RoadShow naţional foarte bine organizat, care ne-a permis să punem la cale o strategie creativă de promovare. Reacțiile de entuziasm, energie și încântare au fost dublate de articolele generate si de buzzul creat în toate mediile”, a spus Alina Popa, Senior Manager, Consumer Division, GolinHarris.