Neogen a lansat serviciul de targetare demografica prin care companiile si clientii de direct marketing pot sa identifice cu precizie si sa intre apoi in legatura cu grupurile tinta carora doresc sa li se adreseze. Prin intermediul reclamelor afisate pe Neogen.ro utilizatorii targetati dupa sex, varsta si locatie pot afla despre servicii, produse si branduri nou aparute din sfera lor de interes.
Pentru a targeta cat mai relevant publicul caruia i se va afisa reclama, clientul poate selecta din cele 2 milioane de utilizatori ai retelei Neogen grupul demografic caruia vrea sa i se adreseze in baza criteriilor disponibile pe Neobizz (interfata utilizata pentru activarea reclamei): barbati, femei, un anume interval de varsta, din anumite orase sau national (vezi exemplu). Odata cu selectarea criteriilor sistemul va afisa instant numarul utilizatorilor compatibili. Dupa activare, fiecare reclama este monitorizata printr-o statistica in care se pot consulta numarul de click-uri, afisarile si CTR-ul. Pentru reclamele activate pe Neobizz in sistem CPC plata se face doar pentru rezultate: cu un buget minim de 30 de euro pot fi atrasi 300 de potentiali clienti.
`Este un proiect ambitios, speram ca posibilitatea de a comunica doar cu consumatori din orasul tau, de varsta si genul potrivite pentru produsul/serviciul tau (pe viitor vom adauga si alte criterii, precum interesele si veniturile), platind doar pentru rezultate, sa ajute firmele din Romania in aceasta perioada in care cresterea vanzarilor este obiectivul numarul unu` a declarat Calin Fusu, CEO Neogen, la lansarea serviciului.
{mosloadposition user10}