150.000 Euro rulaţi de Elevate în ultimul an
Suport media relativ nou în România, reclama în lift a venit ca un răspuns al nevoii sporite de comunicare într-o manieră neconvenţională şi de impact, în contextul aglomerării tot mai mari de mesaje publicitare pe canalele media tradiţionale. La televizor, la radio, pe panourile stradale sau în cutiile poştale se suprapun numeroase mesaje publicitare, de multe ori ale concurenţilor direcţi. În lift, în schimb, poate exista exclusivitate pentru o marcă, fapt ce contribuie semnificativ la diferenţierea acesteia.
Elevate rămane lider pe piaţa publicităţii în lift din România, cu o cotă de piaţă de 85%.
Cifra de 150 000 euro rulaţi în ultimul an de Elevate indică o creştere constantă a investiţiilor în acest mediu de promovare. În acelaşi timp, cele peste 50 de campanii promoţionale, de imagine sau lansări de brand implementate de Elevate pentru clienţi din diverse domenii de activitate demonstrează penetrarea acestui nou suport media în rândul marilor advertiseri din România.
Pentru a veni in întampinarea nevoilor clienţilor şi pentru o targetare cât mai eficientă, reţeaua Elevate cuprinde 13 din cele mai importante oraşe din intreaga ţară: Arad, Bacău, Braşov, Brăila, Buzău, Cluj-Napoca, Focşani, Galaţi, Iaşi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş, Timişoara.
În acelaşi timp, acoperirea reţelei în Bucureşti s-a dublat faţă de primul trimestru al lui 2006. Această acoperire oferă o audienţă comparabilă cu cea a unui cotidian central.
Elevate propune pieţei autohtone un nou concept: VCTH (very close to home).
Fiind singurul loc în care o companie sau o marcă poate avea o comunicare intimă cu un potenţial client, Elevate propune pieţei autohtone un nou concept: VCTH.
“Prin dezvoltarea acestui nou concept dorim să propunem clienţilor o alternativă la mediile deja consacrate de promovare, oferind un spaţiu intim, detaşat de acest “râzboi al mesajelor” pe care îl întalnim şi de care ne lovim pretutindeni. Pe niciun alt suport publicitar o companie nu poate vorbi direct unui potenţial consumator fără ca mesajul acesteia sa fie bruiat”, declară Tudor Maxim, managing director Elevate.
{mosloadposition user10}