Conform studiului de Monitorizare a Investitiilor in Publicitate (MIP) pentru Presa Scrisa, Radio, Online si OOH realizat de BRAT in anul 2012 publicitatea totala pentru cele 4 medii monitorizata in cadrul MIP a fost de aproximativ 656 milioane EUR (valoare ratecard).
Atasat acestui email regasiti analiza detaliata asupra investitiilor in publicitate pentru anul 2012 realizata folosind datele disponbile in aplicatia de monitorizare, in care este pus accentul pe principalele categorii de bunuri si servicii communicate, topul clientilor cu cele mai investitii, precum si produsele media cele mai performante in atragerea volumelor de publicitate. Acest raport este disponibil si pe site-ul BRAT la adresa: //www.brat.ro/mip/publicitatea-mip-in-2012.
De asemenea va rog sa primiti atasat o prezentare a MIP, proiectul de Monitorizare a Investitiilor in Publicitate (presa scrisa, radio, online, OOH) realizat de BRAT.
Prezentarea contine informatii cu privire la obiectivele studiului, modul de realizare, raportarea rezultatelor si serviciul de avertizare rapida. O puteti utiliza pentru o informare generala referitoare la acest proiect sau pentru a o trimite partenerilor dumneavoastra interesati de serviciul de monitorizare.
Va invitam sa downloadati studiul in format .pdf.