Premiile Internetics 2008 vor fi disputate de peste 220 de lucrări. Cele trei categorii de concurs – “Publishing”, “Servicii”, “Publishing şi comunicare” au fost deschise pentru înscrieri timp de 2 luni, în perioada 14 iulie – 14 septembrie.
Categoria „Publicitate şi comunicare” este cea care a atras cele mai multe înscrieri, respectiv 151. Cele mai disputate secţiuni de concurs sunt: „Site-uri de promovare Corporate”, cu 20 de înscrieri, „Site-uri de promovare FMCG food” şi „Campanii de bannere”, fiecare cu 16 înscrieri. „Nivelul participării este conform aşteptărilor noastre, având în vedere că odată cu ediţia din anul acesta am impus criterii de jurizare mult mai dure şi un formular de înscriere deosebit de riguros. Separarea competiţiei de Web Graphic de Internetics pentru transformarea într-un proiect separat aproape că nici nu se face simţită”, declară Andrei Borţun, General Manager Millenium Communications.
Participanţii de anul acesta sunt afişaţi online, pe www.internetics.ro, începând de marţi, 15 septembrie.
Jurizarea lucrărilor va avea loc în perioada 22 septembrie – 22 octombrie, Gala de premiere urmând să aibă loc în data de 30 octombrie.
În pas cu ritmul evoluţiei industriei online din România, Internetics premiază începând cu ediţia 2008 eficienţa proiectelor online. Internetics încurajează în acest mod întreaga industrie să treacă într-o etapă a standardizării şi reglementării, într-un moment în care nu lipsesc oportunităţile pentru antrepronorii online.
“Cea mai mare oportunitate a colegilor mei de online sunt ei înşişi. Spre deosebire de anii de pionierat, antreprenorii nu mai trebuie să se justifice, ci să treacă la treabă. Bani sunt! Probleme în căutare de soluţie, de asemenea. Chiar nu contează daca proiectul e o reţea socială, un motor de căutare vertical sau un blog”, consideră Dan Berte, Online User Experience Consultant şi membru în Juriul Internetics 2007 şi 2008.
La rândul său, Marius Ghenea, Preşedinte PCfun & FIT Distribution şi membru în Juriul Internetics 2008, este de părere că cea mai mare oportunitate în România este reprezentată de “lipsa totală sau substanţială a ofertei online de produse şi servicii în numeroase segmente de piaţă”.
“Dacă antreprenorii inteligenţi identifică aceste segmente sub-servite ale pieţei online, care sunt încă foarte multe şi diversificate, ei pot construi modele de business foarte interesante şi cu şanse mari de reuşită, pe termen mediu şi lung. Pentru a avea însă toate premisele corecte ale unui succes viitor, aceşti antreprenori trebuie în plus să se asigure că dispun de finanţarea potrivită pentru asemenea iniţiative (fie din fonduri proprii, fie prin cooptarea în proiectele respective a unor investitori de portofoliu sau business-angels)”, arată Marius Ghenea.
Alături de Millenium Communications, Asociaţia IAB România s-a implicat pentru al doilea an consecutiv în organizarea celei de-a opta ediţii a competiţiei Internetics, oferind suport atât în formularea criteriilor de jurizare, cât şi în alcătuirea juriului ediţiei 2008.
Festivalul se desfăşoară anul acesta cu sprijinul: Hostway, Cosmote, Microsoft, iNES, IAA România.
Internetics este un proiect Millenium Communications, companie înfiinţată în anul 1998, ca agenţie de Relaţii Publice. În prezent, Millenium are trei divizii separate: PR, BTL şi proiecte proprii – Internetics, AdPrint, Gala Societăţii Civile.
{mosloadposition user10}