Aplicația GoCab România a lansat un nou serviciu: publicitate în taxi, prin programul GoCab Advertise Partners. Practic, prin intermediul unor tablete montate pe partea posterioară a scaunelor din față, clienții de taxi pot urmări diferite reclame.
Avantajul acestor reclame este ca acestea pot să fie foarte targetate, ajungând exact la publicul-țintă dorit. De pildă, ele pot fi integrate într-un calup de conținut video care se referă la destinația aleasă de clientul de taxi. De exemplu, un turist care cheamă un taxi prin aplicația GoCab România din Aeroportul Henri Coandă și dorește să meargă în zona centrală a Bucureștiului va putea urmări inclusiv reclame la restaurantele din Centrul Vechi.
Alin Grosu, director departament de dezvoltare software GoCab România, a declarat: „Partenerii care aleg să se alăture programului nostru GoCab Advertise Partners pot beneficia de venituri suplimentare. Noi suntem foarte flexibili atunci când vine vorba de partenerii noștri și nerăbdători să împărtășim cu ei succesul și câștigurile, prin intermediul celor mai inovatoare tehnologii pe care le implementăm în programele noastre! Iar clienții de publicitate se pot bucura de accesul la publicul-țintă pe care și-l doresc!ˮ
Aplicația GoCab România este o aplicație de comenzi taxi prezentă în acest moment în 25 de orașe mari din țară și este în continuă extindere. Aplicația este dezvoltată de GoCab Software S.A., companie românească listată la Bursa de Valori București.
Aplicația GoCab Romania poate fi descărcată în mod gratuit.