Noul logo reflectă moștenirea legendarului fondator și lider Marcel Bleustein-Blanchet, ilustrând în același timp filosofia Publicis Worldwide – „Lead the Change”.
Publicis Worldwide lansează luna aceasta un nou logo în cadrul rețelei globale care acoperă 84 de țări și peste 13.000 de oameni.
Noul logo este un omagiu adus logoului Publicis original creat de Marcel Bleustein-Blanchet în 1926. Încă de la crearea acum 90 de ani a ceea ce este azi Publicis, agenția a crescut de la un apartement cu două camere din Paris, la una dintre cele mai influente rețele de advertising.
Pe ușa de la intrare a primului birou al lui Bleustein-Blanchet era un semn Publicis creat în stilul art-deco al momentului. La vremea lui, semnul a fost considerat îndrăzneț, sexy și modern. El a numit acea ușă „ușa vieții mele” și a adus-o mai târziu, în 1950, la noul sediu al agenției din Champs Elysées. Acel prim logo este inspirația pentru această nouă variantă.
Noua identitate păstrează emblematicul cap de leu al Publicis Worldwide. Design-ul proaspăt este un pas înainte spre diferențierea brandului de acela al companiei-mame Publicis Groupe, condusă de Maurice Levy.
„În multe privințe noul logo reflectă ADN-ul Publicis și ceea ce ne propunem să facem pentru fiecare client cu care lucrăm. De aici, LEAD THE CHANGE. Noul logo art-deco împrumută din trecutul nostru și din legendara poveste a lui Marcel Bleustein-Blanchet, dar încorporează în mod intenționat caracteristici moderne precum simetria și simplitatea. Intenția noastră a fost să creăm un design unic.”- Arthur Sadoun – Global CEO, Publicis Worldwide
Noul logo a fost realizat de Publicis Worldwide North America, condus de Andrew Bruce. Cheia o reprezintă simplitatea, iar fontul folosit, Gotham, oferă o notă modernă. Culoarea reprezentativă a Publicis Worldwide, roșul, rămâne culoarea dominantă în noul branding, fiind folosite în același timp gradiente diferite și culori complementare.
Noul branding va fi transmis în toată rețeaua în următoarea lună.
Echipa creativă: Tom Drymalski – EVP, Executive Creative Director, Richard Ryan – SVP, Creative Director, Ed Chiquitucto – Designer, Bob Zeltmann – Print Production Design Diriector, Adam Keller – Design Director/New Business, Kathy Vitiello – Sr. Project Manager, Roman Luba – SVP Design Director, Phil Arias – VP Associate Creative Director, OVE, Michel Viau – President & CEO, Ove Brand|Design, Ash Pabani – Associate Creative Director, Maya Voss – Senior Designer