Pentru al doilea an consecutiv, Publicis si Publicis Events au fost desemnate agentiile care vor implementa platforma de activare URSUS EVOLUTION, in urma unui pitch desfasurat la inceputul anului la care au mai participat alte cinci agentii.
Conceptul castigator a adus si noutatea editiei URSUS Evolution 2012: sustinerea tinerelor talente inca neafimate in muzica romaneasca si care vor avea sansa de a evolua alaturi de trupe deja consacrate, pe cele mai mari scene din Romania, in fata zecilor de mii de spectactori.
Seria de evenimente URSUS EVOLUTION din acest an este anuntata de trei spot-uri TV in care protagonistii sunt Suie Paparude, Guess Who, Iris, Parazitii si Adi Despot (Vita de Vie).
Campania TV a debutat pe data de 25 mai pe cele mai importante statii TV din tara si va rula pana pe 11 august.
Echipele Publicis si Publicis Events care au contribuit la castigarea pitch-ului au fost formate din: Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Dan Frinculescu si Andrei Fodolica – Copywriteri, Catalin Paduretu – Art Director, Adrian Chiuhan – Strategic Planner, Kati Szasz – Account Manager, Elena Pomarac – Account Executive, Gabriel Constantinescu – Managing Director Publicis Events, Cristian Balaci – Senior Producer, Andreea Nedelea – Senior Account Manager.
Din partea URSUS: Mihai Barsan – Vicepresedinte Marketing URSUS Breweries, Marian Olteanu – Senior Brand Manager, Victor Teiosanu – Brand Manager URSUS, Ioana Sapera – Junior Brand Manager URSUS.
Puteti viziona cele trei spot-uri TV aici:
//www.youtube.com/watch?v=07qob_qFwfI
//www.youtube.com/watch?v=1NcTb3IkJXc&feature=iv&annotation_id=annotation_665948
//www.youtube.com/watch?v=eA5vQ1h4KWo&feature=iv&annotation_id=annotation_944206.