Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicis si PR-ul romanesc in 2007

Razvan Durlan

 PR Manager

Publicis Romania

 

  • Se va modifica ceva in activitatea de PR si in relatiile publice din Romania in 2007?

Modificarile vor fi mai curand de ordin cantitativ, ma gandesc. In sensul ca tot mai mult business care va sosi in Romania va cauta oportunitati dar si servicii de PR mult mai accentuat, iar odata cu asta se va modifica si piata din domeniu. Fiindca va creste numarul celor care pot si vor sa ofere ceea ce se cheama PR.

  • Care vor fi implicatiile aderarii asupra PR-ului?

O mica explozie de specialisti nu neaparat talente (confirmate), si probabil, lucru si mai util, dezvoltarea in zona de free lanceri.

  • {viewonly=registered,special}Ce lucruri bune vor ramane?

Organizatiile sau departamentele de PR se vor inchega tot mai strans, iar scolile formatoare isi vor dori sa pregateasca oameni la standarde cel putin europene ca sa nu spun mai mult. Totul cu accente mult mai practice si cu mijloace mult mai experimentate.

  • Ce va disparea?

Un vadit simt al autosuficientei.

  • Credeti ca exista vreo asemanare cu tarile care au aderat deja si cu ceea ce s-a intamplat acolo dpdv imagine, comunicare, pr?

Asemanarea, cred eu, ar fi cu inceputul la care au fost partase organizatiile si profesionistii in domeniu imediat dupa integrare: un mediu de lucru mult mai deschis si specializari mai precise pe anumite arii de competenta.

  • A fost cumva pregatita in vreun fel integrarea PR-ului din Romania in UE? Evolutia ultimilor ani sugereaza ceva?

PR-ul s-a integrat cumva singur daca e sa ne gandim la campaniile de comunicare pentru noua capitala europeana, si nu doar atat, dar si faptul ca executivul isi pune problema solutionarii imaginii de tara si a promovarii noastre ca popor in lume este un lucru care are legatura cu integrarea in "lumea buna".

  • Parere personala

In general, cu totii crestem si ne dezvoltam functie de informatia genetica primita sau mostenita pe linie directa, de darul impletit cu pasiune a fiecaruia dintre noi de a face o maserie sau alta mai putin influentati de destin. PR-ul  este instrumentul care te ajuta sa schimbi ceva, sa utilizezi si sa transformi realitati, sa dobandesti si sa daruiesti, sa creezi legaturi utile cu orice om de pe pamant. Un univers cu adevarat bogat asa cum este si cel creat de divinitate.

La cei 32 de ani ai sai, Razvan Durlan (PR Manager la Publicis Romania) lucreaza in domeniul jurnalisticii si al comunicarii de cativa ani buni, specializandu-se de-a lungul timpului in televiziune si presa scrisa iar in ultima perioada in relatii publice si strategii de comunicare.

Licentiat al Facultatii de comunicare si relatii publice "David Ogilvy", Razvan este actualmente si colaborator al cotianului Romania Libera, iar din experienta sa in advertising si PR putem aminti job-ul de la renumita agentie de relatii publice din lume, Hill & Knowlton, a carui filiala a ajuns si in Romania. Este pasionat de filosofie, teatru, filme, limbi straine, carti bune dar si de sport.{/viewonly}

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.