Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicis si Digitas Romania lanseaza pentru Storia.ro T.R.A.I. Index, indicele de masurare a bunastarii la oras

storia trai

Despre București si marile orase s-au spus multe povesti, dar realitatea o traim zi de zi, prin toate simturile. O vedem in arhitectura interbelica, in adierea teilor din Cismigiu, dar si in noxele din intersectii. O simtim cum se scurge si cu incetinitorul din troleu. Este povestea vietii noastre, cu bune si cu rele. Ne-am obisnuit sa masuram distante in timp si pasi, sa masuram si pretul apartamentelor pe metru patrat.

Creat de Publicis si Digitas Romania pentru Storia.ro, indicele T.R.A.I. ia pulsul principalelor coordonate ce influenteaza calitatea vietii intr-un oras, calculandu-le si ierarhizandu-le la nivel lunar. Index-ul se bazeaza pe multiple surse de date care se innoiesc si se proceseaza continuu si este, in acest moment, disponibil pentru aproape 500 de cartiere din tara.
Datele sunt organizate intr-un mod simplificat pe https://trai.storia.ro, creand un raport al cartierelor cu cel mai bun nivel de trai pe orase sau la nivel national.

storia trai

Exista foarte putine date despre calitatea vietii in cartierele din Romania, iar tara aceasta are nevoie stringenta de un astfel de instrument. Uitandu-ne la cum isi cauta oamenii casa pe care sa o transforme in acasa, ne-am dat seama ca nici pozele cu apartamente, nici descrierile de pe site-uri sau parerile prietenilor nu sunt de ajuns. E nevoie de un intreg arsenal de indicatori care sa reflecte calitatea vietii, nu doar cel pur economic. – Raluca Kovacs, Chief Strategic Officer – Publicis

T.R.A.I este un organism viu, menit sa calculeze si sa determine un alt nivel de trai. De aici si campania de comunicare ce isi propune sa aduca in pop-culture si pe agenda publica discutia despre ce inseamna nivelul de trai si de ce acesta se rezuma doar la niste termeni economici si atat.

Oamenii vor sa stie, dincolo de cum arata casa, cum se traieste in zona respectiva, cat de linistit e pe timp de noapte acolo, cat de departe e primul parc sau prima piata, daca exista acces la scoli si gradinite si cat de poluata e zona in general. Asa a venit ideea platformei T.R.A.I prin care oamenii pot vedea cum e viata in zonele din orasele mari din capitala din punct de vedere Trafic, Repere (culturale si urbane), Calitatea Aerului si Pretul pe metru patrat al imobilelor. – Miruna Dumitrescu, Group Creative Director – Publicis

Vorbim, practic, despre lansarea unui instrument de business, care aduce un avantaj competitiv brandului Storia.ro in piata si care, cel mai important, va schimba felul in care ne uitam la achizitia de imobiliare. Pe https://trai.storia.ro, publicul va descoperi un instrument care adauga un nou reper in piata de real-estate, unul care va schimba viata in oras in bine si va educa populatia. – Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence – Digitas

Ce este extraordinar si unic in legatura cu aceasta campanie este faptul ca am pornit sa gandim brieful nu atat din perspectiva a ceea ce transmite Storia.ro catre consumator, ci ceea ce poate face Storia.ro pentru consumator. Si asa s-a nascut T.R.A.I. – un tool care va creste, se va imbogati cu informatii utile, tocmai prin conectarea lui cu utilizatorul si nevoile lui. Campania de comunicare este si ea una atipica, mesajul nostru fiind transmis prin piese muzicale ce reflecta „viata la oras” cu tot pitorescul ei. – Emanuela Ionescu, Senior Client Lead – Publicis

Parte componenta a proiectului, piesa „Bucuresti” aduce subiectul in discutie intr-un mod entertaining si relevant pentru tot ceea ce inseamna publicul urban. Piesa are si un lyric video care prezinta cele mai simbolice elemente ale cartierelor bucurestene si pun in valoare insight-uri savuroase, din versuri.

Ma bucur ca, in echipa, am reusit sa lansam nu doar o alta campanie, ci un instrument care poate schimba fundamental procesul de cautare a unei locuinte. Suntem hotarati sa ducem povestea T.R.A.I. si mai departe, adaugand noi orase, cartiere si indicatori pe viitor. Multumesc mult agentiilor implicate care au lucrat la acest proiect atipic cu un entuziasm si o motivatie mai rar intalnite in industrie! – Monica Dudău, Marketing Manager Storia.ro & OLX Real Estate – OLX Group

Indexul T.R.A.I. reprezinta un nou reper de luare de decizii in imobiliare, cu potential investitional si decizional la nivel de dezvoltare si administratie locala.

Echipa Publicis:
Miruna Dumitrescu – GCD, Monica Felea – Copywriter, Ionica Dogaru – Art Director, Vanesa Panait – Digital Copywriter, Alexandru Tofan – Art Director, Marius Fărcăsanu – Digital Designer, Alexandra Hatmanu – Digital Client Manager, Roxana Bularca – Digital Client Manager, Ema Ionescu – Sr. Client Lead, Raluca Kovacs – Chief Strategic Officer.

Echipa Digitas:
Ana Blas – Business Analyst, Mădălina Tătaru – Innovation Manager, Vlad Dobrescu – Sr. Web Developer, Călin Buzea – Managing Director, Alexandra Caciur – Head of Data & Business Intelligence.

Parteneri:
MSL The Practice: Alina Jijău – Head of Consumer Department, Camelia Eremia – Client Service Director, Alexandra Nedelcu – Sr. PR Manager.
Muzica: Ironic Distors; versuri: Utopia Balcanic; animatie: Mad Animator

Echipa Storia.ro & OLX Real Estate: Monica Dudău – Marketing Manager, Claudiu Masă – Senior Digital Marketing Specialist, Sonia Ardelean – Marketing Specialist.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.