Cea mai noua promotie pe care Hewlett Packard Romania o desfasoara in perioada 20 –30 aprilie a.c. prin Publicis Romania, vine in sprijinul acelora care vor sa daruiasca de Pasti un cadou cu totul special.
Spotul audio
Titlul promotiei aminteste de "minunile" petrecute in perioada marii sarbatori crestine, HP oferind participantilor cu aceasta ocazie o imprimanta foto de cea mai buna calitate. Cadoul oferit de HP drept premiu, consta intr-o imprimanta bonus pe care cumparatorul o primeste la achizitionarea…unei alte imprimante! Un laser din seria LJ 1320 – o imprimanta eficienta, rapida si productiva care imprima chiar si fata-verso in mod automat.
Campania promotionala propusa de Publicis Romania isi centreaza mesajul pe urmatoarele suporturi de comunicare: Pro Fm si radio Guerilla (unde se poate asculta un spot radio), pe website-uri, un alt pas important fiind distributia de postere si flyere in Bucuresti si in majoritatea oraselor din tara, dar si in cadrul celei de-a XIV-a editii a CERF, cel mai important eveniment de profil IT&C din tara.
Spotul radio de 20” starneste in randul ascultatorilor o mare curiozitate, conceptul acestuia vrand sa sublinieze inca o data “minunea” pe care HP o propune cu ocazia promotiei de Pasti: imprimantele alb negru ale gigantului american IT imprima color!
“Incercam prin aceasta actiune abordarea unui nou tip de promotii, de scurta durata, cu impact si valoare foarte mare pentru clientii nosti. Alegerea celor doua echipamente (HP Laserjet 1320, produsul participant, si HP Photosmart 7450, produsul oferit cadou) nu este intamplatoare: imprimanta laser HP 1320 este cea mai eficienta solutie de imprimare in cadrul birourilor mici si medii, in care nevoia de culoare si imprimare de fotografii este in crestere. Legatura cu perioada de Pasti este destul de simpla: dorim sa aducem culoarea in birou asa cum de aceste Sarbatori culoarea este adusa in casele noastre prin traditia oualelor vopsite.“ a declarat Radu Negoescu din cadrul HP Romania.
Echipele care au lucrat la proiect au fost impartite astfel: din partea HP Romania s-au implicat Cristian Gilmeanu si Radu Negeoscu – Director de produs si Roxana Toma – coordonator HP INteractive Center.
Din partea Publicis Romania: Loredana Popasav – Group Account Director, Corina Tudor – Account Manager, Andreea Dumitrescu – Account Executive, Magda Stanciu – copywriter, Alex Dobrescu – Art Director, Catalin Alexandriuc – director productie, iar din partea Optimedia – Vicentiu Neacsu, senior media planner si Marius Tocu, media planner.
HP este un furnizor de soluţii tehnologice pentru consumatorii, companiile şi instituţiile din întreaga lume. Oferta companiei acoperă infrastructură informatică, informatică pentru uz personal şi dispozitive de acces, servicii globale şi prelucrarea imaginilor şi imprimare pentru mediul de consum şi cel de afaceri. În ultimele patru trimestre, venitul HP a fost de 71,8 mld.$. Mai multe informaţii despre HP sunt disponibile la //www.hp.com
Publicis Romania este una dintre cele mai mari agentii de publicitate full-service din Romania care a fost infiintata in 1995 si detine in portofoliu clienti precum: Banca Romaneasca, British Airways, Domeniile Tohani, Groupe Seb, Germanos, Garnier, HP, Holcim, L’Oreal, Renault, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool etc.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Zaga Brand, cea mai bună agenție PR Boutique din România în 2024
Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dall...
Strălucitoare. Încrezătorare. Naturală: Campania de Sărbători BOSS 2024
Pentru mai mult de un sfert dintre copiii din mediul rural familia nu își permite să le cumpere îmbr...
David Popovici, Amalia Enache și Mihai Morar au dat startul lucrărilor pentru casa celor 11 copii cu...
Vegeta susține tinerii pasionați de gust bun
Diesel dezvăluie campania Holiday 2024
“#GOGRAND” - Spotul publicitar al campaniei de lansare pentru Noul Opel Grandland filmat în România