Cea mai noua promotie pe care Hewlett Packard Romania o desfasoara in perioada 20 –30 aprilie a.c. prin Publicis Romania, vine in sprijinul acelora care vor sa daruiasca de Pasti un cadou cu totul special.
Spotul audio
Titlul promotiei aminteste de "minunile" petrecute in perioada marii sarbatori crestine, HP oferind participantilor cu aceasta ocazie o imprimanta foto de cea mai buna calitate. Cadoul oferit de HP drept premiu, consta intr-o imprimanta bonus pe care cumparatorul o primeste la achizitionarea…unei alte imprimante! Un laser din seria LJ 1320 – o imprimanta eficienta, rapida si productiva care imprima chiar si fata-verso in mod automat.
Campania promotionala propusa de Publicis Romania isi centreaza mesajul pe urmatoarele suporturi de comunicare: Pro Fm si radio Guerilla (unde se poate asculta un spot radio), pe website-uri, un alt pas important fiind distributia de postere si flyere in Bucuresti si in majoritatea oraselor din tara, dar si in cadrul celei de-a XIV-a editii a CERF, cel mai important eveniment de profil IT&C din tara.
Spotul radio de 20” starneste in randul ascultatorilor o mare curiozitate, conceptul acestuia vrand sa sublinieze inca o data “minunea” pe care HP o propune cu ocazia promotiei de Pasti: imprimantele alb negru ale gigantului american IT imprima color!
“Incercam prin aceasta actiune abordarea unui nou tip de promotii, de scurta durata, cu impact si valoare foarte mare pentru clientii nosti. Alegerea celor doua echipamente (HP Laserjet 1320, produsul participant, si HP Photosmart 7450, produsul oferit cadou) nu este intamplatoare: imprimanta laser HP 1320 este cea mai eficienta solutie de imprimare in cadrul birourilor mici si medii, in care nevoia de culoare si imprimare de fotografii este in crestere. Legatura cu perioada de Pasti este destul de simpla: dorim sa aducem culoarea in birou asa cum de aceste Sarbatori culoarea este adusa in casele noastre prin traditia oualelor vopsite.“ a declarat Radu Negoescu din cadrul HP Romania.
Echipele care au lucrat la proiect au fost impartite astfel: din partea HP Romania s-au implicat Cristian Gilmeanu si Radu Negeoscu – Director de produs si Roxana Toma – coordonator HP INteractive Center.
Din partea Publicis Romania: Loredana Popasav – Group Account Director, Corina Tudor – Account Manager, Andreea Dumitrescu – Account Executive, Magda Stanciu – copywriter, Alex Dobrescu – Art Director, Catalin Alexandriuc – director productie, iar din partea Optimedia – Vicentiu Neacsu, senior media planner si Marius Tocu, media planner.
HP este un furnizor de soluţii tehnologice pentru consumatorii, companiile şi instituţiile din întreaga lume. Oferta companiei acoperă infrastructură informatică, informatică pentru uz personal şi dispozitive de acces, servicii globale şi prelucrarea imaginilor şi imprimare pentru mediul de consum şi cel de afaceri. În ultimele patru trimestre, venitul HP a fost de 71,8 mld.$. Mai multe informaţii despre HP sunt disponibile la //www.hp.com
Publicis Romania este una dintre cele mai mari agentii de publicitate full-service din Romania care a fost infiintata in 1995 si detine in portofoliu clienti precum: Banca Romaneasca, British Airways, Domeniile Tohani, Groupe Seb, Germanos, Garnier, HP, Holcim, L’Oreal, Renault, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool etc.
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Superbrands România a desemnat campionii reputației de brand
Peste 50.000 de copii din mediul rural au primit cărți și rechizite prin campania „Dăm aripi educați...
5 motive pentru care un animal nu este un cadou inspirat de Crăciun. Red Panda lansează un nou apel ...
OPPO Find X8 Pro aduce emoția pe ecranele din România cu spotul #FINDable
FCB Bucharest semnează campania de lansare pentru Zinba®, cel mai nou produs marca Antibiotice Iași
Lucian Mîndruță și Digi FM aduc bucurie și magie copiilor din satele uitate, în Turul Târgurilor de ...
Philips România, împreună cu Asociația Viitor Plus au plantat 1.700 de copaci în județul Dolj
„Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”: noua campanie de Crăciun îndeamnă românii să facă o ...