Publicis România câștigă un Wood Pencil în categoria White Pencil la D&AD Festival și trei trofee la New York Festivals cu ACR Street View Test.
Campania Street View Test reinventează testele auto de la școala de șoferi, folosind situații reale de pe Google Street View. Astfel, platforma devine pentru prima dată un instrument de educație rutieră aplicabil oriunde în lume.
“Suntem foarte mândri și fericiți că am obținut un asemenea rezultat la D&AD. Este festivalul care premiază creativitatea la cele mai înalte standarde. Faptul că suntem singura agenție din România premiată la D&AD și New York Festivals anul acesta este o reușită care demonstrează încă o dată calitatea produselor noastre, pentru care vreau să felicit întreaga echipă de la Publicis România.” – Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis România
“Oficial, ACR Street View Test a devenit proiectul cel mai premiat al agenției. Iar de ceva vreme lucrăm la un nou proiect ACR, pentru care sperăm să fie nevoie să mai cumpărăm cel puțin un raft.” – Dan Frînculescu, Group Creative Director, Publicis România
Trofeul Wood Pencil câștigat la ediția din acest an a D&AD Festival, în categoria White Pencil – Service Innovations, cât și cele trei trofee de la New York Festivals, în categoriile Digital, Best Use of Media și Activation & Engagement, completează palmaresul campaniei, deja premiate cu 14 premii și nominalizări la Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Internetics și FIBRA Awards. Proiectul a fost de asemenea inclus în Creative Sandbox, colecția oficială de proiecte preferate de Google.
Cu sprijinul FIA, Street View Test este acum în curs de implementare în alte două țări din UE.