a noului model Renault
Publicis Romania este singura agentie din reteaua Publicis europeana aflata in cursa finala pentru comunicarea lansarii noului model Renault pe piata din India. Noul model reprezinta un punct strategic deosebit de important pentru prezenta marcii Renault pe piata din India, a doua tara ca numar de locuitori din lume.
Alaturi de agentia din Romania, reteaua a mai nominalizat doar doua birouri, reprezentand continente diferite: primul, din America de Sud, recunoscut la nivel mondial pentru excelenta in creativitate si, respectiv, agentia locala din India, pentru cunoasterea pietei locale.
Selectia vine in urma unui amplu proces de evaluare a tuturor agentiilor din reteaua globala Publicis, realizat de catre echipa de coordonare internationala a contului Renault. Principalele criterii in deliberare sunt viziunea strategica si modul in care aceasta este tradusa in propunerile creative.
Echipa Publicis Romania se bazeaza pe experienta acumulata alaturi de brand-ul Renault de-a lungul celor aproape 20 de ani de colaborare:
“Periodic, Publicis organizeaza licitatii internationale intre mai multe birouri locale, pentru a incredinta cate un proiect de importanta regionala. Licitatia poarta numele de “Ring”. Publicis Romania a castigat 4 astfel de Ring-uri in ultimii 7 ani, validand la nivel global valoarea biroului de la Bucuresti si confirmand inca o data ca o idee valoroasa poate fi generata si de la cateva mii de kilometri distanta sau chiar de pe alt continent”. – Catalin Albu, Client Service Director