Publicis Romania este din nou prezenta in Luerzer’s Archive, de aceasta data, la categoria TV.
“The Hitchhiker”, spotul aparut in numarul actual al prestigioasei reviste este cel cu care Publicis Romania a castigat pitch-ul international de creatie Renault in toamna anului trecut, precum si un argint la Epica, si a fost exportat in cateva piete din Europa si America de Sud.
Bucuresti, 04.03.2011
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
THE ORIGINAL: adidas Originals prezintă campania “The Original” pentru Colecția Primăvară/Vară 2025
Cu un ritm mediu anual de creștere a afacerilor de 15%, Brandocracy mizează în 2025 pe employer bran...
Bergenbier, berea prieteniei în România, împlinește 30 de ani și lansează o nouă platformă de comuni...
Godmother lansează un ghid de bune practici în organizarea de evenimente sustenabile, sperând să sch...
New Season ‘25 pe epantofi
PRIME România lansează revista PR Forward #17: „Speak Up”
YOLO Media comunică noul proiect artistic semnat Răzvan Mazilu
Retailul experiențial: cum tehnologia creează conexiuni reale între branduri și consumatori