Publicis Romania a fost desemnata Agentia Anului la Effie Awards Romania 2022, in cadrul galei desfasurate aseara, 16 iunie, la Palatul Bragadiru;
Agentia a obtinut 13 trofee din cele 25 de nominalizari, pentru nu mai putin de 9 clienti diferiti: Carrefour, Ferrero, ORANGE, VISA, OLX, Accept, Autovit.ro, Opera Romana, Storia.ro, castigand la cele mai multe categorii din festival: Positive Change / Social Good, Marketing Disruptors, Telecomm, Seasonal Marketing, E-Commerce, Retail, Business to Business, Brand Experience.
“Spuneam acum ceva timp ca, daca vrem cu adevarat sa sporim valoarea brandurilor in piata, avem nevoie de idei si abordari diferite, care sa contribuie concret la valoarea pe care ele o aduc in viața noastra. Mai mult ca niciodata, brandurile mari au nevoie sa cultive aceasta latura de a face bine si de a aduce plus valoare in viata oamenilor.
Cele mai mari motive de bucurie pentru noi sunt in primul rand ca brandurile noastre partenere au inteles aceasta noua realitate, dar si ca abordarile si procesul nostru de lucru a generat rezultate pentru atat de multi clienti diferiti, din categorii diferite, cu campanii diferite. S-a vazut acum, la EFFIE 2022, si se va vedea si mai departe.
Cum am mai spus si in ultimii doi ani, suntem agentia cu cei mai multi clienti fericiti”. Raluca Kovacs, Chief Strategy Officer, Publicis Romania
Campaniile premiate sunt: Kinder Halloween / Ferrero, Orange Solves the End of The World / ORANGE, Act for Good / Carrefour, Open the Romanian Wine to the World / Carrefour, Move the World Without Moving At All / OLX, Halfway Done / Storia.ro, SMALL big Business / VISA, Come out with me / Accept, 100 for 100 / Opera Romana.