Publicis România a obținut 34 de nominalizări la prima ediție a Premiilor FIBRA, 14 campanii ale agenției fiind pe lista scurtă la 22 de secțiuni.
Printre campaniile nominalizate, se numără cele realizate în ultimii doi ani pentru clienți ca Toortitzi, Carrefour, Edenia, ARCUB Bucharest, Pegas, ACR (Automobil Clubul Român), Biblioteca Națională, Dacia, Renault și Oppo (China).
Juriul Premiilor FIBRA de anul acesta este prezidat de Kevin Brady, Executive Creative Director la Droga5 New York. Din juriu mai fac parte Evgeny Primachenko (Wieden+Kennedy Amsterdam), Karpat Polat (KARPAT), Bruno Luglio (R/GA New York), Robert Nagy (HEAVY), Olivia Walsh (apple tree communications), Radinka Danilov (Ruskin & Hunt) și Wendy Richardson (72andSunny Netherlands).
Premiile FIBRA susțin dezvoltarea industriei de comunicare din România, fiind un demers necesar pieței, pentru a seta nivelul profesionalismului. Organizate de IQads și susținute de IAA România, UAPR și Art Directors Club of Romania, Premiile FIBRA vin să încurajeze și să premieze valoarea creativității locale, readucând entuziasmul și curajul la masa dezbaterilor creative. Competiția este structurată în 14 categorii, 42 secțiuni și 9 premii speciale.