În urma celor 36 de premii și nominalizări obținute anul trecut la festivaluri locale și internaționale, Publicis România devine cea mai creativă agenție în digital din România conform The Gunn Report – Top Ranked Agencies of Romania in 2015, cu cele mai multe campanii digitale premiate.
În fiecare an, The Gunn Report realizează topul celor mai premiate reclame din lume, dar și topul clienților, agențiilor, rețelelor, regizorilor și caselor de producție care au contribuit la realizarea acestor campanii.
Campaniile digitale Publicis România din 2015 au obținut trofee de Aur, Argint, Bronz și Grand Prix la festivalurile naționale și internaționale: Cannes Lions, Effie, Eurobest, Golden Drum și Internetics.
În acest context, lansarea agenției digitale, Nurun România, a coincis cu un moment de reconfirmare a performanțelor echipei de digital Publicis România, cea mai premiată agenție în cadrul festivalului Internetics 2015.
În 2016, Publicis urmărește să continue integrarea comunicării digitale și a acțiunilor de PR în fiecare dintre campaniile agenției, în vederea comunicării cât mai eficiente a ideilor creative.
„Acest rezultat este o confirmare a faptului că munca serioasă și concentrarea dau întotdeauna roade. Agenția noastră crește foarte mult în zonele de digital, strategie și creație. Ne dorim ca în 2016 să ne dezvoltăm și să ne extindem și mai mult performanțele în aceeași direcție. Sunt foarte mândru de întreaga super-echipă de la Publicis, care contribuie zi de zi cu pasiune și pricepere pentru a ajunge la astfel de rezultate extraordinare.” (Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Publicis România)