Începând cu această lună, Publicis România este noua agenție aleasă de OLX Group România pentru comunicarea întregului portofoliu de branduri: OLX, Autovit.ro şi Storia.ro. Selecţia agenţiei s-a făcut printr-un pitch care a durat 3 luni.
OLX România este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, Autovit.ro este cel mai mare site de anunțuri de vânzări și achiziții de mașini din România, iar Storia.ro este o platformă online complexă, premium, specializată în vânzări și închirieri în domeniul imobiliar.
Publicis România va oferi servicii de creație, strategie, digital, BTL pe toate cele trei mărci, reunite sub OLX Group.
Am făcut cunoștință cu echipa OLX în 2017, la câștigarea pitch-ului Storia.ro. După primul meeting, am avut un moment Freddie Mercury și i-am zis lui Cosmin Anghel la ieșire: „dacă în 2-3 ani nu luăm tot, e fix vina noastră. Eu vreau să lucrez cu oamenii ăștia”. Vorbim în primul rând de o relație foarte faină cu un grup care a înțeles că obiectivele se pot atinge și fără compromis în exprimarea creativă – visul oricărui om de creație, practic. Ai un lider digital care știe că poate fi greu să ții coroana pe cap dacă nu vii mereu cu altceva mai bun, mai dement, mai memorabil. Challenge accepted! – Mihnea Gheorghiță, Copywriter, Publicis
Cred că ce stă la baza succesului OLX și a succesului nostru în pitch-ul de acum e ordinea clară: viziune și apoi obiective. Cele două briefuri și forma în care au fost cerute rezolvările (campanie completă și doar strategie) ne-au dat de înțeles de la început că oamenii ăștia chiar au know-how de pitch și că avem de câștigat un client foarte mișto. De acolo a fost simplu: noi știm că putem gândi departe, iar OLX Group poate ajunge acolo.- Miruna Baias, Strategic Planner, Publicis
Avem toată încrederea că abordarea integrată, data-driven și curajoasă a celor de la Publicis ne va ajuta să ne înțelegem și mai bine clienții, pornind de fiecare dată de la nevoile reale ale acestora, dar și să ne îndeplinim obiectivele ambițioase de creștere și să fim o referință în comunicare. – Monica Dudău, Brand Manager, Storia.ro & OLX Imobiliare
Până în momentul licitației, Publicis România se ocupa de comunicarea brandului Storia.ro.
La nivel internațional, grupul OLX este prezent în 35 de țări și are peste 5.000 de angajați. Serviciile OLX Group sunt folosite lunar de peste 350 de milioane de persoane. OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, cu peste 4 milioane de anunțuri active și o medie lunară de peste 10 milioane de vizitatori, potrivit SATI. Autovit.ro este cea mai mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de mașini noi și second-hand, cu o experiență de peste 19 ani pe piața de profil. Storia.ro este site-ul de anunţuri dedicat exclusiv segmentului imobiliar, lansat de OLX în luna august 2016. Site-ul însumează peste 140.000 de oferte pentru locuinţe în imobile noi sau în blocuri vechi, fiind folosit în mod activ de peste 1.600 de agenții imobiliare și dezvoltatori la nivel naţional.
În ultimii 4 ani, agenția Publicis, parte a Publicis Groupe România, a câștigat 98 de premii la Cannes Lions, Clio, D&AD, New York Festivals, The One Show, Eurobest, Golden Drum, Effie Awards, Art Directors Club of Europe (ADC*E), AD Stars, Fibra Awards și Internetics.
Publicis Groupe [Euronext Paris FR0000130577, CAC 40] este leader global în marketing, comunicare și transformare digitală, având la bază sinergia dintre creativitate și tehnologie. Publicis Groupe oferă clienților acces la servicii și instrumente de top adaptate nevoilor lor. Publicis Groupe este organizat în patru Solution Hubs: Publicis Communications (Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, BBH, Marcel, Fallon, MSL, Prodigious), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, Digitas), Publicis Sapient și Publicis Health. Prezent în peste 100 de țări, Publicis Groupe are peste 80.000 de angajați.