Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicis România, pe primul loc în rețeaua Publicis Worldwide din Europa Centrală și de Est

după rezultatele de la Cannes Lions 2016

Rezultatele de la Cannes Lions 2016 au adus agenției Publicis România locul 1 în rețeaua Publicis Worldwide din Europa Centrală și de Est și locul 4 la nivel mondial, după agențiile Marcel Paris, Publicis Italia și Duval Guillaume Belgia.

“Sunt extrem de fericit pentru această performanță. Este cel mai bun rezultat de până acum la Cannes pentru Publicis România și Nurun, și unul dintre cele mai bune pentru întreaga rețea Publicis WorldWide. Ne aflăm în top 4 la nivel mondial cu această performanță, după agențiile din Franța, Italia și Belgia – ce putem spune, un vis devenit realitate! În plus, am obținut această reușită cu 3 proiecte diferite, digital native și concepte mult peste advertisingul tradițional. Sunt foarte mândru și de nominalizările pentru Carrefour și știu că eram foarte aproape ca ele să se convertească în trofee de bronz. Această mare reușită reprezintă pentru Publicis România un mare pas în consolidarea poziției de top în întreaga regiune și nu numai.” Jorg Riommi, Chief Creative Office – Publicis România

Cele trei campanii premiate și nominalizate la Cannes Lions – “Street View Test” (Automobil Clubul Român), “Bernie Speed Test” (ArCuB Bucharest 2021), “Shop like a Jedi (Carrefour)” – au mai adus, anul acesta, alte 11 trofee la festivaluri naționale și internaționale precum: D&AD, New York Festivals și FIBRA Awards.

ACR Street View Test from Publicis Romania on Vimeo.

 

Bernie Speed Test from Publicis Romania on Vimeo.

 

Shop Like a Jedi from Publicis Romania on Vimeo.

În total, de la începutul 2016, Publicis România împreună cu Nurun, agenția digitală a Publicis Groupe România, au obținut nu mai puțin de 27 de trofee și 16 nominalizări în cadrul competițiilor la care au participat.

Succesele înregistrate în decursul acestui an sunt confirmate și de cele 8 campanii exportate de Publicis România în Europa și Noua Zeelandă.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.