AdMarket, cel mai complex studiul Business-to-Business creat de catre UAPR, este deja o traditie pentru industria locala de marcom. Editia AdMarket 2021, realizata in premiera de PwC Romania, a urmarit asteptarile si perceptia clientilor despre trei tipuri de agentii: 1) creatie, strategie, digital; 2) evenimente si PR; 3) media.
In urma raspunsurilor clientilor din cadrul acestei editii a studiului, agentia PUBLICIS Romania ocupa primul loc in topul agentiilor de creatie, strategie si digital preferate de clienti, pe care acestia le-ar invita la un pitch.
“Probabil cea mai importanta intrebare din studiu este cea referitoare la agentia cu care ar vrea sa lucreze clientii intervievati. Si, intr-o perioada in care asistam cu totii la un cumul de intamplari cum putine generatii din vremurile recente au experimentat, faptul ca suntem pe primul loc da o valoare speciala eforturilor si rezultatelor noastre din ultimii 2 ani. Multumim clientilor alaturi de care am navigat in aceste vremuri tulburi si le promitem, mai ales acum, ca vom pastra directia.” Alex Badila, COO @Publicis Romania
Studiul AdMarket urmareste o intelegere mai clara asupra nevoilor clientilor, modul in care au evoluat asteptarile lor in ceea ce priveste specializarea agentiilor, intentiile pentru viitorul apropiat, dar si modul in care clientii percep industria de marcom ca entitati competitive active. Editia 2021 a studiului s-a bucurat de participarea a 255 de clienti.