Publicis România va dezvolta campaniile de comunicare pentru 2 branduri, în urma câștigării pitch-ului regional organizat de Nestle Ucraina.
Publicis România va dezvolta și va implementa platformele de comunicare pentru Nescafe Gold și Nescafe Barista – 2 branduri cheie în portofoliul Nestle în Ucraina. Este al doilea pitch regional câștigat de către Publicis România pentru Nestle Ucraina, după cel din 2014. Campania dezvoltată anul trecut pentru Ucraina s-a bucurat de rezultate foarte bune, fiind ulterior exportată și în Orientul Mijlociu.
"Suntem foarte fericiți și mândri că avem din nou ocazia să realizăm două proiecte atât de importante pentru Nestle Ucraina. Este încă o dovadă a calității proiectelor realizate de Publicis România și se aliniază obiectivului nostru de a ne extinde portofoliul în CEE și pe plan internațional. Lucrăm din greu ca să devenim cel mai important birou din regiune.” – Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Publicis România
„Aceste două campanii internaționale câștigate se adaugă la cele șase exportate în 2015 de către Publicis România, care a reușit să exporte un număr de 25 de campanii numai în ultimii trei ani. Este încă o confirmare a succesului agenției, recunoscut în 2015 și prin 36 de premii și mențiuni la cele mai importante festivaluri internaționale și locale: Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, EFFIE Awards sau Internetics.” – Cătălin Albu – Client Service Director, Publicis România