Cum se putea crea o legătură strânsă între pasageri și experiența ZOE de Ziua Mediului?
Ei bine, nu foarte greu. Secretul este deschiderea către noile trenduri și dorința de a oferi consumatorului o experiență unică. În jurul conceptului de „free ride”, parteneriatul cu Uber a fost esențial pentru o experiență completă. Elementul-surpriză a constat într-o farsă la radio, în care VJ Matei Oprina de la Gold FM le-a oferit pasagerilor un moment centrat pe Ziua Mediului. Aceștia au fost aleși pentru premiul fictiv „Eroul Național al Mediului”, primind și o diplomă ecologică.
Pe 5 și 6 iunie, introducând codul UBERZOE2015 în aplicație, pasagerii au putut deschide opțiunea ZOE ca să comande o mașină și să primească o cursă gratuită în București, în intervalul orar 11:00-17:00.
Cu o cameră, un șofer Uber dedicat și recuzită minimă, am reușit să surprindem reacții deosebite în Renault ZOE, o mașină 100% electrică, imposibil să fie ignorată!
„100% electric, ZOE este un reprezentant remarcabil al noii mobilități electrice, perfect adaptat ritmului alert al vieții citadine. Și, deopotrivă, cel mai bun prieten al mediului, așa încât parteneriatul cu UBER a pus la un loc cele două caracteristici definitorii ale modelului. Iar rezultatul acestei acțiuni demonstrează că ZOE oferă experiențe plăcute și inedite, dincolo de orice așteptare.” – Ionuț Gheorghe – Director de Marketing Renault România
Publicis România a pus la cale experiența prin:
Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Dan Frînculescu – Group Creative Director, Miruna Macri – Art Director, Mihnea Gheorghiță – Copywriter, Cătălin Albu – Client Service Director, Clarisa Roșu – Account Director, Călin Buzea – Head of digital, Elis Iaia – Senior Digital Planner, Ciprian Frunzeanu – Digital Art Director, Alexandra Stoica – Digital Account Manager, Miruna Săndulescu – Events Account Director, Bogdan Voina – Events Account Manager.