Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicis recruteaza noi fructe pentru campania “Fructele iubesc Granini”

Publicis continua comunicarea pentru Granini, cu doua spoturi TV care anunta lansarea noilor arome in portofoliul brandului: Granini Racoarea Fructelor Mere si Granini Racoarea Fructelor Lamaie-Menta.

“Fructele iubesc Granini” este cea mai longeviva platforma de comunicare din categoria bauturilor racoritoare necarbonatate, fiind triplu premiata la Premiile Effie in 2011 si 2012. Anul acesta, Granini lanseaza doua noi arome sub aceasta platforma si tinteste aceeasi eficienta care a caracterizat comunicarea sa din ultimii ani.

Pentru ca vara reprezinta momentul de varf in consumul bauturilor racoritoare, campania a fost lansata in cea mai calda saptamana a anului, debutand pe 3 august pe principalele posturi TV nationale. Campania va continua in urmatoarele luni, prin intermediul unui mix menit sa trezeasca pofta consumatorilor pentru noile bauturi.

In executiile TV, povestea relatiei dintre fructe si sticla a ajuns la un alt nivel: daca in campaniile trecute fructele tineau mortis sa guste din sucul lor favorit, acum ele vor sa impresioneze sticla de Granini, sa o cucereasca si sa isi arate dragostea fata de ea. Unele fructe sunt mai curajoase, altele mai timide, dar bucuria reusitei este de fiecare data un moment magic.

Gropitele iconice de pe sticlele de Granini au fost intotdeauna un mister pentru public. Odata cu lansarea noilor arome, am decis sa dezvaluim secretul. Fiecare dintre ele reprezinta unul din motivele pentru care fructele iubesc Granini, iar scopul lor este de a-i reaminti consumatorului nostru beneficiile sucului incredibil de delicios si racoritor. – Catalin Albu, Client Service Director, Publicis

Din punct de vedere al stilului abordat, personajele hazlii deja cunoscute de public sunt surprinse intr-o atmosfera luminoasa si racoritoare potrivita sezonului estival. Eforturile fructelor de a cuceri sticla Granini si povestea relatiei dintre acestea este dezvaluita treptat in cadrul campaniei pe TV prin intermediul celor doua spoturi (1 si 2) si pe pagina de Facebook a Granini Romania.

In realizarea campaniei au fost implicate urmatoarele echipe:

Din partea Publicis: Razvan Capanescu – Creative Director, Dragos Ometita – Group Creative Director, Alex Deaconu – Art Director, Andi Daniluc – Copywriter, Camelia Efrimov – AV Producer Manager, Catalin Albu – Client Service Director, Luiza Vrinceanu – Account Manager, Amalia Cristea – Account Executive, Elis Iaia – Digital Planner.

Din partea Granini Romania: Doron Zilberstein – VP Marketing si Elena Maracine – Category Manager Soft Drinks & Water.

Bucuresti, 20.08.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.