· Toate brandurile Publicis Groupe prezente în România, inclusiv Zenith, vor opera sub umbrela Publicis One
· Teddy C. Dumitrescu – Chief Executive Officer, Ștefan Iordache – Chief Operating Officer și Mihaela Botea – Chief Financial Officer vor conduce Publicis One România
· Maria Tudor, CEO Zenith România, a fost numită Chief Media Officer pentru toate operațiunile media ale Publicis One din centrul și estul Europei (CEE) – Zenith, Starcom, Mediavest, Optimedia/Blue 449
Publicis One a anunțat astăzi managementul local din România, numit de Misa Lukic, Chief Executive Officer, CEE. Publicis One este compania globală de comunicare ce reunește toate brandurile și capabilitățile Publicis Groupe sub același acoperiș. Cu aproximativ 8.000 de angajați, operațiunile Publicis One sunt prezente în America Latină, Europa, Orientul Mijlociu, Africa și Asia.
Publicis One este un model inovator de business, pe care Publicis Groupe îl va implementa în 50 de țări de pe tot globul – în afara principalelor sale piețe. Recunoscând nevoia simultană de specializare și integrare în marketingul actual, Publicis One este conceput având la bază preocupările oamenilor de marketing și își propune să ofere o soluție integrată, ce reunește cei mai buni specialiști din domeniu. Acest model este destinat să ofere clienților soluții complete, incluzând acces facil și flexibil la o gamă diversă de experți și capabilități.
În România, brandurile aflate sub umbrela Publicis One sunt: Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Optimedia, MSLGROUP The Practice, Publicis Consultants, iLeo, Nurun, The Geeks, Publicis Dialog și Publicis Events. Din ianuarie 2017, Zenith România, una dintre cele mai importante agenții de media de pe piață în ultimii 16 ani, va contribui cu echipa de talente și cultura sa organizațională la succesul și progresul familiei locale, Publicis One.
Toate brandurile de agenții menționate vor continua să existe și să opereze în sistemul Publicis One.
“Suntem entuziasmați de noile oportunități pe care le putem accesa cu Publicis One în România. De-a lungul anilor, am dezvoltat, prin intermediul agențiilor noastre, un spectru puternic de capabilități care răspund nevoilor de comunicare ale clienților noștri. Nu mai este vorba numai despre comunicare și creativitate, ci despre a fi capabili să contribuim la transformarea business-urilor clienților noștri. Structura Publicis One reprezintă un pas înainte, ce ne permite să intergrăm experiența pe care o avem și să oferim clienților abordări holistice, care să răspundă nevoilor lor actuale de transformare și diferențiere,” a spus Lukic. El a adaugat: “În România, clienții noștri au putut deja să beneficieze de un model integrat de tipul Publicis One, care a fost implementat local în ultimii ani. Operațiunile din România au înregistrat succese remarcabile: Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Golden Drum, MSLGROUP The Practice a fost desemnată Agenția Anului în România pentru a patra oară, ca să numim doar câteva dintre cele mai recente realizări. Cu cele mai puternice operațiuni de media, servicii de consultanță de top, creație și leadership digital recunoscute, Publicis One are toate premisele pentru o ascensiune sigură în România!”
La nivel local, Publicis One va fi condus de către Teddy C. Dumitrescu, Chief Executive Officer, Ștefan Iordache, Chief Operating Officer și Mihaela Botea, Chief Financial Officer.
“Trebuie să eliminăm aspectele complicate din industria noastră. Clienții caută mai puține persoane de contact, care să cunoască discipline cât mai variate. Cum putem răspunde acestei nevoi și cum se poate lucra în cel mai productiv mod? Acestea sunt provocările de astăzi ale clienților, mai ales dacă avem în vedere timpul și eforturile investite încă dinainte ca problemele cu care ei se confruntă să fie corect identificate. Publicis One România va oferi o soluție simplă și puternică: Specializare și Integrare”, a declarat Teddy C. Dumitrescu.
“Am stabilit o structură modulară cu talente și capabilități ce oferă mixul de Strategie, Creație, Date și Tehnologie, transformate în Soluții de Business. Operăm ca agenții separate, fiecare cu o cultură și organizare individuale, dar care își împart instrumentele, resursele și platformele de colaborare și livrează o Soluție unică, puternică. Aceasta este Publicis One România”, a adăugat Ștefan Iordache.
Toți membrii echipei locale de management Publicis One și-au intrat deja în roluri.
În plus, Maria Tudor, CEO Zenith România, a fost numită Chief Media Officer pentru toate operațiunile media ale Publicis One – Zenith, Starcom, Mediavest, Optimedia/Blue 449, pe toate piețele CEE. Ea va prelua noua poziție începând cu luna martie 2017 și se va concentra pe maximizarea valorii capabilităților media ale grupului, dar și pe stabilirea unor centre de excelență în regiune.
Jarek Ziebinski, Global CEO, Publicis One: „O regiune dinamică și cu multe oportunități de business, Europa Centrală și de Est este o componentă cheie a operațiunilor Publicis One. Sub conducerea CEO-ului regional, Misa Lukic, și a liderilor locali, nu am nicio îndoială că vom implementa cu succes modelul Publicis One în piețele din CEE, care vor aduce valoare și vor genera creșterea business-ului clienților noștri. De asemenea, cred că prin acest model creăm o nouă oportunitate de exprimare a talentului nostru, care va genera noua creativitate de care au nevoie companiile astăzi.”