Interfața creată de Publicis Conseil pentru a ajuta angajații și clienții să navigheze mai bine pe Web3 este dezvăluită în cadrul VivaTech
În cadrul VivaTech, Publicis Groupe France a anunțat o nouă interfață pentru a-și ajuta clienții să înțeleagă, să navigheze și să dezvolte strategii Web3.
Interfața va lua forma unui avatar numit Leon în rolul de Chief Metaverse Officer, având rolul de a:
- însoți clienții și a-i consilia cum să navigheze și să abordeze domeniul meta, cu strategii unice pentru afacerea lor;
- acționa ca un ghid pentru angajați, cu sprijinul expertizei și al echipelor potrivite din cadrul Grupului;
- prezenta cele mai bune exemple de Web3 de la clienții și din cadrul Grupului.
Creat de Publicis Conseil, Leon și-a petrecut întreaga carieră în cadrul agenției. Ca nativ Web3, are o bază solidă în toate disciplinele de comunicare și este expert în Metaverse.
Numirea lui Leon se bazează pe setul extins de capacități, competențe și talente existente în prezent în cadrul Publicis Groupe, cu accent pe o expertiză profundă în Web3 atât în cazurile de utilizare a blockchain – inclusiv NFT, contracte inteligente și aplicații descentralizate – cât și în tehnologiile specifice Metaverse, cum ar fi VR/AR și inteligența artificială. Bazându-se pe abordarea sa Power of One și pe colaborarea între agenții, Publicis a dezvoltat și a condus eforturi în direcția Web3 în ultimul an.
“Metaversul nu este o destinație, ci o ocazie de învățare în timp real pentru toți. Necesită interogare, educație și experimentare. Ne-am angajat să fim în această călătorie alături de clienții noștri, să îi ajutăm să înțeleagă ce înseamnă pentru afacerea lor și să le aducem expertiza Web3 existentă în Grup în materie de date, media și tehnologie. Leon întruchipează acest lucru ca un avatar și îi va ajuta pe clienții noștri să navigheze pe acest nou canal și să progreseze la fiecare pas” – Arthur Sadoun, președinte și CEO, Publicis Groupe.
“Metaversul este un teritoriu nesfârșit, necunoscut, pe care îl putem explora cu creativitate. Pentru a inova cu adevărat, trebuie să experimentăm și să învățăm pe parcurs. Misiunea lui Leon este de a ne motiva pe toți să fim curajoși și progresivi; pentru că, cu cât ne mișcăm mai devreme, cu atât putem ajunge mai departe” – Marco Venturelli, Chief Creative Officer Publicis France, creatorul lui Leon.
“Dorim să ne sprijinim clienții, să inovăm împreună cu ei și să prezentăm cele mai bune realizări. În ceea ce privește metaversul, clienții noștri au întrebări legate de creație, producție, drepturi, angajamente… Aveam nevoie de un expert care să le răspundă. Acesta va fi rolul lui Leon” – Agathe Bousquet, Președinte Publicis Groupe, Franța.