si o campanie exportata
PUBLICIS Romania a inceput cu dreptul anul 2014, avand la activ, doar in luna ianuarie, 4 licitatii castigate din 5, o campanie exportata si 3 campanii realizate pentru piete externe.
In prima luna a acestui an, PUBLICIS Romania si-a adaugat in portofoliu un nou client – Farmaciile Dona, a castigat licitatiile pentru comunicarea digitala a parteneriatului Renault – Comitetul Olimpic Roman cu ocazia Jocurilor Olimpice de Iarna de la Soci, pentru lansarea noului model Nissan Qashqai (proiect complex, incluzand componente de ATL, BTL si Digital) si, respectiv, pentru realizarea si implementarea noii platforme promotionale Maggi.
PUBLICIS reuseste, astfel, sa continue trend-ul inceput in 2013, an in care a castigat 66% dintre licitatiile la care a participat (21 de pitch-uri castigate din 32), printre noii clienti intrati in portofoliu numarandu-se: Metropolitan Life, Pfizer, Subway, Alka;
Tot in anul care a trecut, agentia a exportat 7 campanii in 5 tari, pentru clienti precum: Orange, Winston, Nestlé, confirmand o alta tendinta din ultimii 3 ani si totalizand un numar de 24 de campanii exportate.
Campaniile exportate au atras atentia si clientilor de pe pietele externe, anul 2014 debutand cu 3 campanii dezvoltate pentru Turcia, Croatia si Ucraina.
“Chiar daca piata nu pare sa dea inca semne de redresare, anul 2014 are semne bune pentru noi. Iar rezultatele din ultimele 18 luni nu sunt deloc intamplatoare; sunt rodul unei strategii bine puse la punct si a unei structuri atent gandite pentru un maximum de eficienta si rezultate”, spune Alex Badila, Managing Director la PUBLICIS.
Eficienta a fost imbunatatita considerabil gratie reasezarii structurii interne. Inca de acum 2 ani, departamentul de Creatie a fost structurat in 4 grupuri, fiecare condus de catre un Group Creative Director, in timp ce departamentele de Strategie si Digital au fost extinse, accentul fiind pus pe stimularea lucrului in afara clasicelor alocari departamentale.
In plus, agentia si-a continuat investitiile pentru extinderea capabilitatilor si resurselor in scopul oferirii de servicii complete de Trade, dezvoltare de Brand ID & Packaging si in special Digital.
“Investitiile pentru asigurarea unor servicii complete de digital, imbinarea dintre de online si offline si integrarea digitalului in resursele traditionale ale agentiei au generat o evolutie pe masura planurilor pe care le avem”, mentioneaza Alex.
In 2013, Grupul Publicis Romania a inregistrat a cifra de afaceri de 18 milioane euro, departamentul de Digital avand o spectaculoasa crestere de 118% fata de anul precedent.
In ceea ce priveste campaniile realizate de PUBLICIS in ultimele 12 luni, acestea au impletit cu succes strategia, creatia si digitalul cu eficacitatea si inovatia. Printre cele mai relevante campanii recente se numara:
· Nescafé 3 in1, “Traieste la timpul prezent” – campania de lansare a noii platforme de comunicare, ce a generat rezultate remarcabile in evolutia brand-ului si a devenit o referinta pentru un produs din alta categorie;
· Orange TV, campania “Televiziunea se schimba cu Orange” – moment important pentru cel mai mare operator de telecom care, in 2013, si-a facut intrarea si pe piata serviciilor de televiziune;
· Pegas, “Internetul Poporului” – campania dezvoltata in jurul website-ului cu acelasi nume si care ofera o perspectiva savuroasa asupra internetului daca acesta ar fi existat inainte de 89’
· Nutrivet, “Cat” si “Dog” – campanie care s-a bucurat de apreciere internationala, aducand o perspectiva noua in categorie;
· Politia Romana, “seatbeltb00bing” – campanie desfasurata pe Instagram;
· Maggi, “Detergentul” – spotul TV a intrat in top 5 al saptamanii pe Ad Forum.