URBB, unul dintre cei mai mari producatori de bauturi din Romania, alege Publicis ca noua agentie de comunicare a marcii SKOL.
In urma unui riguros proces de agency review desfasurat la sfarsitul lui 2012, Publicis a fost desemnata sa gestioneze comunicarea marcii Skol pentru urmatorii ani.
Parteneriatul dintre Publicis si URBB a inceput in anul 2009 odata cu relansarea brand-ului Granini. Colaborarea dintre cele doua companii a fost recunoscuta prin acordarea a 3 premii Effie, dintre care unul in categoria Sustained Success. Pentru marca Skol, Publicis va asigura servicii de strategie si creatie si va dezvolta o ampla campanie de comunicare pe parcursul intregului an 2013.
“Pentru noi, ‘013 s-a dovedit a fi unul norocos, desi norocul a jucat doar o mica parte in succesul nostru. Pregatim pentru Skol cel mai interesant si, in acelasi timp, cel mai eficient an din istoria sa. Nu va fi usor pentru ca piata berii este extrem de competitiva, dar experienta Publicis si commitment-ul URBB sunt cele mai puternice premise pentru victorie”, Catalin Albu – Client Service Director, Publicis.
Echipa Publicis:
Dan Frinculescu – Group Creative Director, Mihnea Gheorghiu – Group Creative Director, Catalin Paduretu – Art Director, Razvan Capanescu – Chief Creative Officer, Lorand Balint – Head of Strategy, Razvan Mihai – Strategic Planner, Victor Maier – Account Executive, Catalin Albu – Client Service Director.