aravana FABC este prima campanie de educare si informare despre cancer realizata de catre Publicis Healthcare pentru Federatia Asociaţiilor Bolnavilor de Cancer din Romania. Aceasta a debutat la Constanţa în urmă cu o luna de zile cu o serie de activităţi dedicate bolnavilor de cancer.
Caravana a continuat în oraşele Brasov, Targu Mures, Cluj si Bucuresti. Caravana a pus accentul in primul rand pe informarea populatiei si a pacientilor, pe respectarea şi constientizarea drepturilor acestora şi pe sustinerea de care trebuie să beneficieze fiecare bolnav din partea psihologilor, a familiei si a prietenilor.
Proiectul a avut ca parteneri cotidianul Jurnalul National si saptamanalul Saptamana Financiara si s-a desfasurat cu sprijinul companiilor farmaceutice Lilly, Roche, Novartis, sanofi-aventis si Sindan.
În România se estimeaza ca exista in acest moment aproximativ 400.000 de bolnavi cu diferite forme de cancer, iar numărul lor creste rapid. Situaţia este cu atat mai grava cu cât fondurile insuficiente si lipsa resurselor din sistemul public de sanatate sunt in continuare extrem de pronuntate.
In aceste saptamani, Caravana FABC a transmis mesajul sau prin toate demersurile si actiunile sale, sensibilizand in acelasi timp lumea medicala reprezentantii in teritoriu ai instituţiilor statului şi mass-media. Este pentru prima data cand in Romania are loc o acţiune atat de importanta de informare si educare pe plan national, promotorii acesteia fiind mai multe asociatii care alcatuiesc acum Federatia Asociatiilor Bolnavilor de Cancer.
Caravana FABC este un demers unic în Romania prin care bolnavilor de cancer li se alatura “vocea puternica” a Federatiei. Aceasta ii va sprijini in lupta cu boala si ii va ajuta sa isi castige si sa isi promoveze drepturile.
“Am constientizat imediat ce probleme si nevoi au acesti oameni de langa noi pe care cel mai adesea nu-i intelegem cu adevarat. De aceea am si conceput acest program pentru ei, ca incet incet, cei responsabili sa ia atitudine si sa le respecte drepturile. Cunoscandu-i, mi-am dat seama ca o soarta atat de cruda poate fi oricand la fel de nedreapta cu oricare dintre noi. Cred ca este important sa le venim in ajutor cu mic cu mare, de la clasa politica, ministru si minister al sanatatii, la CNAS, companii si oameni de bine” a declarat Razvan Durlan, PR Account Manager in cadrul Publicis Romania.
Publicis Healthcare si-a inceput activitatea in anul 1999 ca o divizie in cadrul Focus Advertising. In 2002 aceasta a devenit o agentie independenta in cadrul Publicis Romania, specializata in comunicare medicala si marketing social. In portofoliul Publicis Healthcare intra clienti precum sanofi- aventis, Novartis, Astra Zeneca, Berlin Chemie, Abbott, Sindan, Lilly, Institutul National de Cercetare Dezvoltare in Sanatate, etc.
Grupul Publicis ocupa locul I in Europa in industria de publicitate, la nivel mondial fiind al patrulea mare grup de comunicare din lume, iar in SUA grupul se clasează pe locul III. Acesta este prezent in 229 de orase din 109 tari si are in acest moment un numar de peste 35.000 de angajati.
Publicis Romania este una dintre cele mai mari agentii de publicitate full-service din Romania, afiliata la Publicis Worldwide din 1995, ce detine in portofoliu clienti precum: Renault, Averea, British Airways, Domeniile Tohani, Du Pont, Groupe Seb, Germanos, Garnier, HP, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool etc
{mosloadposition user10}