Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Publicis Groupe România câștigă primul D&AD Black Pencil din România cu Moldy Whopper

Moldy_D&AD

Campania Burger King “Moldy Whopper” creată de Publicis (România și Spania), INGO (Stockholm) și David (Miami), a câștigat în total zece premii – inclusiv mult râvnitul Black Pencil – la D&AD Awards, cea mai prestigioasă competiție globală ce premiează creativitatea. Premiile “Moldy Whopper” de la D&AD au inclus un Black Pencil (în PR) și patru Yellow Pencils la categoriile Art Direction, PR, Press & Outdoor; alte patru Graphite Pencils au fost câștigate la Integrated, Art Direction, Media, și Film Advertising, precum și un Wood Pencil pentru Art Direction.

Burger King a realizat o campanie integrată, globală, absolut surpinzătoare, care are în prim plan faimosul Whopper acoperit de mucegai. Campania este rezultatul muncii a trei agenții: Ingo (Stockholm), David (Miami) și Publicis (birourile din București și Madrid).

Jorg Riommi, Chief Creative Officer Central Eastern Europe & Romania:
Sunt extrem de fericit și onorat de această realizare rară: Black Pencil D&AD este într-adevăr un fel de unicorn în lumea creativă, atât de rar și aproape imposibil de atins – întocmai cum afirma și președintele D&AD, Kate Stanners.

Și mai rar este acest proiect, deoarece este cu adevărat unic: o colaborare incredibilă între Publicis România și Publicis Spania cu Eduardo Marques, Ingo Stockholm și David Miami, sub conducerea inspirată și îndrăzneață a lui Fernando Machado, Burger King Global CMO, adevăratul geniu al acestui incredibil set-up și proiect. O echipă fenomenală, care merită să fie felicitată încă o dată.
Ideea îndrăzneață, subiectul puternic și atenția enormă pe care a primit-o campania odată ce a fost lansată, au creat una dintre cele mai puternice campanii de comunicare globală a Burger King din ultimul deceniu și, probabil, o referință memorabilă în istoria companiei. Sunt mândru că atât Publicis România, Publicis Spania și Publicis Groupe NCE, dar și eu, suntem o parte din acest succes. Acest lucru certifică, încă o dată, experienț

Jorg Riommi
Jorg Riommi

Publicis Groupe și poziția noastră de lider în creativitate pe harta lumii. Este o reconștientizare a faptului că nimic nu este imposibil, că orice poate fi realizat prin multă muncă, pasiune, dedicare, cu scopul clar de a ținti tot mai sus, indiferent de unde te afli pe glob.

Campania câștigătoare explică inițiativa Burger King de a folosi ingrediente proaspete, lucru dovedit într-un experiment în care un burger Whopper este analizat pe parcursul a 35 de zile în timp ce mucegăiește – o practică mai puțin frecventă în industrie. De la chiflă la ceapa proaspăt feliată, roșii, salată verde și 100% carne de vită, imaginile prezintă mucegaiul care crește pe fiecare parte a burger-ului iconic. Campania revoluționară face referire la numărul de zile care trec de la prepararea sandwich-ului și un copy inedit: „Frumusețe fără conservanți artificiali”.

Moldy_D&AD

Promovând excelența în design și publicitate din 1962, D&AD, organizație non-profit, este cunoscută pentru premiile sale anuale, Pencils D&AD. Într-un moment în care premiile din industrie sunt atât de abundente încât valoarea lor este adesea depreciată, statutul și integritatea unui Pencil D&AD nu au fost niciodată un dubiu. În timp ce mulți alți organizatori de premii tind să se asigure că fiecare categorie are un câștigător, premiile D&AD nu au fost niciodată oferite dacă lucrarea nu a fost suficient de bună. Cea mai înaltă distincție acordată de D&AD, Black Pencil, nu este neapărat acordată în fiecare an. Potrivit unui observator din industrie, odată câștigată o astfel de distincție, drepturile tale de câștigător vor fi atât masive, cât și eterne. Altfel spus, un creion D&AD este echivalent cu „înnobilarea” unei cariere.

2020 a fost un an cu adevărat excepțional pentru competiție: au fost oferite patru Black Pencils și 68 Yellow Pencils. În total, în cele cinci luni de jurizare, în competiția la care participă 75 de țări s-au înscris în total 20.000 de lucrări pentru 34 de categorii.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.