Agențiile Publicis Groupe CEE au câștigat în total 31 de premii, inclusiv 5 Grand Prix și premii speciale, precum Rețeaua Anului, Agenția #2 și #3 a Anului și Directorul de Creație al Anului.
Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) a câștigat în total 31 de premii, inclusiv cinci Grand Prix, opt premii de aur, nouă de argint și nouă de bronz în cadrul Festivalului Golden Drum 2021. Printre agențiile câștigătoare se numără Leo Burnett România, Leo Burnett Rusia, Leo Burnett Ucraina, Saatchi & Saatchi Ucraina, Publicis Letonia și Publicis România.
Campaniile distinse au fost create pentru clienți și branduri precum Burger King, Hasbro, Sberbank, Lenovo, Samsung, Kiev Pride și Propuesta Civica A.C. și au fost recunoscute într-o gamă largă de categorii, inclusiv Out-of-Home, Digital, Mobile & Technology, Film/Digital/Innovation Craft, Content, Brand Building, Social Good, Health & Wellness și Genius Loci/Local Spirit.
Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis Groupe CEE, a declarat: ,,Sunt extrem de încântat de performanța creativă a Publicis Groupe CEE la ediția de anul acesta a festivalului Golden Drum. Amploarea și consistența rezultatelor fac ca acest moment să fie și mai deosebit.
Faptul că am fost desemnați ‘Rețeaua anului’ este deja un lucru grozav și, pentru că a venit după: primele trei locuri în clasamentul “Agenția anului”, Burger King desemnat ‘Clientul anului’ în urma unei colaborări rare în industrie între Publicis România/Spania, Ingo și David și premiul ‘Cel mai bun director de creație’ – face ca rezultatul să fie unul cu adevărat ‘en plein’ – o dovadă în plus a recunoașterii noastre în regiune și nu numai, precum și a eficienței modelului nostru de colaborare ‘Power of One'”.
Jorg a continuat: ,,Mă mândresc cu faptul că am câștigat alături de șase birouri diferite din Publicis Groupe CEE și cu mai multe proiecte diferite pentru branduri și clienți importanți. Asta ne confirmă abordarea solidă și sănătoasă pe care o avem în ceea ce privește munca noastră de zi cu zi, dar și atenția pe care o acordăm părții creative a business-ului nostru. În plus, ne inspiră în a continua și ne îndeamnă să facem și mai mult.”
Tomas Lauko, Chief Executive Officer, Publicis Groupe CEE a completat: ,,Vreau să le mulțumesc liderului nostru creativ la nivel de regiune, Jorg, precum și liderilor noștri creativi locali și echipelor lor – prezența noastră puternică la festival și recentele noastre reușite la competițiile creative globale, precum Cannes Lions, Andy Awards și Clios de la începutul acestui an au fost posibile doar datorită muncii, pasiunii și talentului lor. Aceste premii reprezintă forța creativă a Publicis Groupe CEE care cuprinde toate mințile creative strălucite din regiune. În plus, recunoașterea proiectelor în diferite categorii ale festivalului ne dovedesc încă o dată competențele în marketing – indiferent de specializare.
Sunt deosebit de încântat să văd numărul tot mai mare de piețe și agenții care au contribuit la aceste rezultate solide. Ne simțim onorați și vom transforma această emoție într-o o motivație pentru a continua să aspirăm să atingem stelele”.
În cadrul aceluiași festival, Publicis Milano a câștigat 6 Grand Prix , 7 Golden Drum, 2 Silver Drum și 4 Bronze Drum pentru campaniile create pentru Diesel, Heineken și Barilla – numărul total de premii câștigate de Publicis Groupe ajungând astfel la 50.
În categoria premiilor speciale, Publicis Worldwide a fost numită Rețeaua Anului; Publicis Milano, Publicis București și Publicis Letonia au obținut locurile unu, doi și, respectiv, trei pentru Agenția Anului; Bruno Bertelli, Chief Creative Officer, Publicis Worldwide, Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis Groupe CEE și Eduardo Marques, Chief Creative Officer, Publicis Groupe Belgia și Olanda au împărțit distincția de Director de Creație al Anului. Burger King a fost numit Clientul Anului în baza campaniei Moldy Whopper.
Lista completă a premiilor acordate Publicis Groupe CEE:
- Moldy Whopper | Burger King, Publicis România, Publicis Spania (în colaborare cu Ingo Stockholm, David Miami) – 2 Grand Prix (Print, Content) | 6 Golden Drum (Film, Print, Out of Home, Content, Industry Craft, Brand Building) | 4 Silver Drum (Print, Out of Home, Digital, Mobile & Technology, Engagement) | 2 Bronze Drum (Industry Craft, Motion Craft)
- #stillspeakingup | Propuesta Civica A.C. | Publicis Letonia, Publicis Mexic – Best of Genius Loci (Genius Loci/Local Spirit)| 2 Grand Prix (Digital, Mobile & Technology, Digital Craft) | 2 Golden Drum (Creative Effectiveness, Social Good) | 1 Silver Drum (Innovation Craft)
- Trivial Pursuit Hotel | Hasbro | Leo Burnett Moscova – 1 Silver Drum (Innovation) | 1 Bronze Drum (Content)
- George from 1973 | Sberbank | Leo Burnett Moscova – 1 Silver Drum (Genius Loci/Local Spirit) | 1 Bronze Drum (Brand Building)
- Meowbook | Lenovo | Leo Burnett Kyiv – 1 Bronze Drum (Design)
- Banknote Concerts | Samsung Electronics | Leo Burnett Moscova – 1 Silver Drum (Sport, Pop Culture & Art)
- Lifesaving Pea Soup | Ministerul Sănătății din Republica Slovacă în cooperare cu Lidl Slovacia | Leo Burnett Bratislava – 1 Bronze Drum (Health & Wellness)
- Motherland Pride | Kiev Pride | Saatchi & Saatchi Kiev – 1 Silver Drum (Engagement) | 3 Bronze Drum (Out of Home, Content, Social Good)