către compania consolidată Publicis Groupe București, începând cu 1 ianuarie 2015
Publicis Groupe și Centrade Saatchi&Saatchi anunță astăzi că, în România, brand-ul Saatchi & Saatchi va fi consolidat sub o singură entitate legală, Lion Communication SA, al cărui acționar majoritar este Publicis Groupe. Această entitate legală va include cele trei branduri ale grupului, și anume: Publicis, Leo Burnett și Saatchi&Saatchi. Transferul se va face începând cu 1 ianuarie 2015. După această dată, agenția și echipa conduse de Radu Florescu vor continua să funcționeze ca entitate independentă, păstrându-și portofoliul de clienți.
Decizia Publicis Groupe face parte din strategia globală de a consolida brandurile sub o singură entitate legală deținută majoritar de Publicis și de a asigura integrarea și cooperarea regională pe piețele unde acționează.
Justin Billingsley, COO pentru Saatchi & Saatchi EMEA a declarat: Am avut o relație foarte bună cu Centrade Saatchi & Saatchi și Radu Florescu. Decizia noastră nu reflectă sub nici o formă eventuale nemulțumiri față de performanțele agenției, care a gestionat o gamă largă de clienți și a purtat numele Saatchi & Saatchi în mod admirabil. Grupul Publicis va continua parteneriatul cu frații Florescu în cazul Zenith Media.’
Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi & Saatchi a adăugat: ‘Perioada în care am fost afiliați la rețeaua Saatchi & Saatchi a fost foarte plăcută și le dorim success pe mai departe. Referitor la operațiunile grupului nostru, nu se va schimba nimic nici pentru clienți, nici pentru angajați. Suntem încrezători că agenția noastră va continua să crească. În prezent, avem 70 de oameni bine pregătiți și ne așteptăm ca echipa formată din aceiași 70 de oameni să rămână la dispoziția clienților noștri și în 2015’.
Despre Publicis Groupe
Publicis Groupe este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare. Acesta oferă o gamă largă de servicii și expertize: servicii digitale (DigitasLBi, Razorfish, Rosetta, VivaKi, Nurun), publicitate (BBH, Leo Burnett, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi), relații publice, comunicare corporate și evenimente (MSLGROUP), strategie de media, planificare și achiziții media (Starcom MediaVest Group și ZenithOptimedia), healthcare communications, prin Publicis Healthcare Communications Group (PHCG), și producție, prin Prodigious. Prezent în 108 țări, Publicis Groupe are angajați 63.000 de profesioniști.
Despre Centrade Saatchi & Saatchi
Cu o experiență de peste 20 de ani în România, grupul Centrade s-a dovedit a fi un partener pe termen lung atât pentru companii multinaționale care au intrat pe piața românească, dar și pentru initiative locale. Mai mult, Centrade a inițiat parteneriate cu ONG-uri precum United Way, Fundația Principesa Margareta, ASEBUSS, AIESEC, Junior Achievement, OvidiuRo și RFK Speak the Truth for Power susținând eforturile acestora de a sprijini comunitatea locală.
Centrade și-a deschis ușile în România în 1992 și, de atunci, compania s-a remarcat prin inovația proiectelor sale: prima campanie publicitară susținută de o celebritate, lansarea primei companii de telefonie mobilă, în România (Dialog/Orange), lansarea celui mai mare program dedicat copiilor instituționalizați (Casa de copii nu e acasă), introducerea pe piața românească a conceptului de shopper marketing și folosirea pentru prima dată în România a tehnicii „Tribe” pentru generarea de idei. Recent, Centrade a câștigat două campanii regionale ce acoperă șapte țări din Balcani. În ultimii câțiva ani, echipa Centrade a câștigat peste 40 de premii la festivaluri de creație precum Cannes LIONS (alături de Saatchi Germania), Clio Awards, New York Film festival, Golden Drum, EFFIE, World Luxury Awards și altele.
{mosloadposition user9}