Dacia si Publicis Events au oficializat lansarea noului model Dacia Lodgy pe piata romaneasca. Proiectul a fost castigat de catre Publicis Events in urma unui pitch care a avut loc la inceputul lunii mai.
Provocarea pitch-ului a constat in crearea unui concept special care sa permita lansarea celui mai nou model Dacia in cadrul unui eveniment la scara nationala, care sa acopere simultan cele mai mari orase ale tarii: Bucuresti, Constanta, Iasi, Cluj si Timisoara.
Dedicate exclusiv presei naţionale si locale, cele cinci lansari au avut ca mesaj central caracterul familial al noii vedete din gama Dacia.
Conceput si implementat de Publicis Events, evenimentul a transformat ideea de drive test intr-o poveste de calatorie prin Romania a familiei Lodgy. Prezentarea a inclus transmisii live simultane din showroom-urile Dacia din Constanta, Iasi, Cluj si Timisoara, reconstituind astfel traseul de vacanta al familiei Lodgy si punand in valoare calitatile noului model Dacia: spatiul generos atat pentru pasageri, cat si pentru bagaje, confortul, sistemul de navigatie, consumul redus.
“Cand ai o familie numeroasa, bagajele pentru calatorie ocupa mereu foarte mult spatiu si pot deveni o sursa de discutii, cu atat mai mult cu cat fiecare are tendinta sa ia in vacanta mai multe lucruri decat sunt de fapt necesare. Insa Dacia Lodgy este atat de spatioasa incat compromisurile dispar, iar calatoriile, oricat de lungi, devin extrem de confortabile. Implementarea evenimentului a reprezentat o adevarata provocare, avand in vedere ca s-a desfasurat simultan, prin intermediul transmisiei “live”, in cele mai mari cinci orase ale tarii”, spune Miruna Sandulescu, Account Director la Publicis Events.
“Conceptul propus de Publicis ne-a convins atat prin originalitate, cat si prin pertinenţa scenariului, care a scos foarte bine in evidenta atributele noului model Dacia”, a declarat Silviu Sepciu, Sef Departament Comunicare Dacia.
Echipa Publicis Events care a contribuit la castigarea pitch-ului si la implementarea evenimentului este formata din: Gabriel Constantinescu – Managing Director, Miruna Sandulescu – Account Director, Andreea Nedelea – Senior Account Manager, Cristian Balaci – Senior Producer, Ionut Craciun – Producer si Bogdan Voina – Account Manager.
Echipa Dacia care a lansat proiectul si a contribuit la realizarea lui : Silviu Sepciu – Sef Departament Comunicare Produs si Marca Dacia, Anca Oreviceanu – Directoare Comunicare Grup Renault Romania, Roxana Evanghelie – Responsabil Comunicare Dacia, Luiza Domnisoru – Sef Serviciu Relatii Publice, Cristina Vaduva – Specialist Relatii Publice, Monica Ionita – Specialist Relatii Publice.