Agenţia Publicis Dialog parte a grupului Publicis Romania, a câştigat, în urma unui pitch, parte din brandurile din portofoliul Cristalex – unul din cei mai importanţi importatori de băuturi spirtoase de pe piaţa românească. Agenţia, va dezvolta timp de un an de zile, servicii de ATL, BTL şi PR pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri de băuturi din lume: Absolut (BTL), Teacher’s, Jim Beam, Campari, Fernet Branca şi Laphroaig.
“Ne bucură mult câştigarea acestui cont unde avem o relaţie de colaborare unică bazată pe profesionalism şi încredere. Fiecare brand are un specific propriu extrem de provocator, lucru care ne stimulează permanent creativitatea”, a declarat Radu Luca, Client Service Director la Publicis Dialog.
Printre evenimentele de succes pe care le-a organizat de curând pentru brandurile companiei Cristalex, se numără: evenimentul de lansare pentru ABSOLUT APEACH şi seria de activări on trade pentru brandul Jim Beam.
Echipa Publicis Dialog care lucrează pentru brandurile Cristalex este alcatuita din: Radu Luca – Client Service Director, Oana Baractaru – Account Manager, Cristina Irod – Account Manager, Joaquin Bonilla – Creative Director, Davide Strinna – Senior Art Director, Iulian Marinescu – Art Director şi Paul Tanicui – Senior Copywriter.
Publicis Dialog este o agenţie specializată de BTL şi marketing services constituită ca parte a grupului Publicis Romania. Printre conturile importante ale acesteia se numără: Philip Morris (Marlboro, LM, Parliament, Next), Danone, Delta, P&G, CBR (Timişoreana, PERONI), Renault, etc.
{mosloadposition user10}