Pe acorduri de Vivaldi, într-o atmosferă plină de emoţie, modelul Logan Break şi-a făcut apariţia pe scena românească.
Conceptul "Anotimpurile" care a îmbrăcat această lansare de autoturism, pe baza căruia agenţia Publicis Dialog a câştigat pitch-ul organizat de Automobile Dacia, a scos în evidenţă versatilitatea automobilului. Conceptul original creat de agenţie a comunicat în primul rând valorile noului model Logan Break evidenţiind în acest fel unicele sale particularităţi.
Deschiderea a fost marcată printr-un moment artistic susţinut de “marele” Dan Puric, artistul dând viaţă la final "naturii" în cele 4 ipostaze ale sale. Pe cele 4 scene secundare decorate cu peisaje tipice fiecărui anotimp, pe acordurile sonore ale celui mai de seamă reprezentant al barocului muzical, 4 cupluri de actori au interpretat momente artistice exemplificând de fapt “atitudinea schimbătoare” a maşinii în fiecare anotimp. La final, triumfal, Logan-ul Break a intrat în scenă dezvăluindu-şi caracterul în faţa a peste 350 de persoane.
Alături de Dan Puric şi trupa sa, alte nume mari şi-au pus amprenta asupra acestui eveniment: Ducu Darie – regizor de eveniment, Doina Levintza – a creat costumele actorilor special pentru acest eveniment, Virgil Ianţu şi Monica Davidescu – gazdele evenimentului.
Evenimentul a fost organizat de echipa Publicis Dialog: Ileana Pescariu – Managing Partner, Cristina Irod – Account Manager, Mirela Ologeanu – Account Executive, Joaquin Bonilla – Director de creaţie, Iulian Marinescu – Art Director, Paul Ţanicui – Copy writer, Marian Enache – Senior copy writer) şi implementat de echipa Publicis Events (Gabriel Constantinescu – Managing Partner, Radu Baiţan – Account Manager, Cristi Balaci – Senior Producer).
"Ne-am simţit onoraţi când am primit invitaţia la pitch pentru lansarea modelului Logan Break. DACIA este brandul naţional al românilor, un brand care s-a făcut remarcat şi peste hotare aşa că şi lansarea acestui model pe piaţa românească se cerea pe “măsură”. Deşi am lucrat fără să vedem maşina până în ziua evenimentului, conceptul "Anotimpurile" a răspuns exact brief-ului. Proiectul a fost complex, cu multe resurse implicate. Întreaga echipă a lucrat cu profesionalism şi pasiune având grijă de cele mai mici detalii, organizând un eveniment de lansare ca la carte." a declarat Ileana Pescariu, Managing Partner Publicis Dialog.
{mosloadposition user10}