11 agentii de relatii publice, din 11 tari europene, au fondat in luna mai, anul acesta, Public Relations Network, o organizatie internationala avand ca misiune stabilirea unui parteneriat bazat pe schimbul de servicii si informatii, intre agentiile europene specializate in comunicare, in scopul de a-i incuraja pe clientii acestora sa isi extinda activitatea pe piete noi. Initiatorul acestui amplu proiect este agentia Soluzione Group din Italia. Acordul oficial pentru infiintarea PR NETWORK a fost semnat de catre membrii fondatori vineri, 13 Mai 2005, la hotelul Crowne Plaza din Milano, Italia.
Ceilalti membri fondatori sunt:
Polonia – ITBC Communication Sp z.o.o
Olanda – Ilper O&P
Spania – GPS Imagen Y Comunication
Regatul Unit al Marii Britanii – Buffalo Communication
Germania – Sympra GMBH
Romania – 4 ACE-pr&publicity
Portugalia – C&C – Consultores de Comunicação
Elvetia – Schneider, Berthoud Werbeagentur AG BSW
Danemarca- OutCom A/S
Franta – Florence Gillier Communication .
Invitat special: S.U.A. – Mantra Empowered PR
Reteaua se va extinde in viitor prin integrarea altor agentii din tari europene.
Necesitatea integrarii internationale a agentiilor de PR este mai mare acum ca niciodata, in contextul largirii Uniunii Europene si al accelerarii procesului de globalizare. Astfel, Public Relations Network este un grup compus din agentii de comunicare care au ales sa inceapa un parteneriat profesional, in scopul de a dezvolta afaceri similare in domeniul biroului de presa, al evenimentelor speciale si al relatiilor publice.
“Este important ca Uniunea Europeana sa se constituie intr-o natiune reala. Or, o natiune reala este alcatuita din politica, bani, dar si din cultura si afaceri. Comunicarea reprezinta o sinteza perfecta intre cultura si afaceri. Iata de ce Soluzione Group crede in integrarea internationala a companiilor de comunicare. Iata de ce Soluzione Group crede in Public Relations Network”, a declarat Fabrizo Senici, Presedintele Soluzione Group.
Articole recomandate:
Superbrands România a desemnat campionii reputației de brand
Peste 50.000 de copii din mediul rural au primit cărți și rechizite prin campania „Dăm aripi educați...
5 motive pentru care un animal nu este un cadou inspirat de Crăciun. Red Panda lansează un nou apel ...
OPPO Find X8 Pro aduce emoția pe ecranele din România cu spotul #FINDable
FCB Bucharest semnează campania de lansare pentru Zinba®, cel mai nou produs marca Antibiotice Iași
Lucian Mîndruță și Digi FM aduc bucurie și magie copiilor din satele uitate, în Turul Târgurilor de ...
Philips România, împreună cu Asociația Viitor Plus au plantat 1.700 de copaci în județul Dolj
„Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”: noua campanie de Crăciun îndeamnă românii să facă o ...
Pages: 1 2