Dimitrie Todoran
Editura Tritonic
Reclamele, ah, reclamele! Criticate, iubite, discutate, urate! Reclame interesante, altele care par stupide, cu umor sau dimpotriva, enervante sau reusite – de toate avem parte.
Pana la a exista insa ceva despre care sa se vorbeasca este insa un intreg proces. Exista intr-adevar elemente care trebuie cunoscute foarte bine pentru a putea crea o reclama buna, eficienta.
In Psihologia reclamei (ed. noua), Dimitrie Todoran ne ofera, dupa cum el insusi marturiseste "o incercare de aplicare a principiilor psihologiei generale in campul restrans al economicului reprezentat de reclama." (p 30).
Se vorbeste despre psihologia economica, despre cea a reclamei, despre viata psihica si reclama, despre procesele psihice si actiunea reclamei, despre conditiile fixarii si ajustarii si despre conditiile determinarii unei reactii de cumparare. Exista si o ancheta asupra reclamei dar si o analiza a relatiei dintre reclama si etica. Intreaga carte contine numeroase imagini ilustrative pentru anumite idei si de asemenea o seama de tabele cu date clare utile si necesare celor care trebuie sa faca reclame.
Lucrarea se constituie asadar intr-una de interes atat pentru cei care doresc o cariera in domeniu, cat si pentru studenti si cei aflati la inceput de drum.
Va recomandam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user9}