si-ti vorbeste despre respect, despre copieri si lipsa de imaginatie
- Premii de la Avon Cosmetics si Editura Brandbuilders intr-un nou concurs PRwave
- Un articol care in care se vorbeste pe sleau: Din respect pentru angajati si pentru familiile acestora
- Reclame copiate – sau care este unul dintre cele mai scumpe servicii de multiplicare din lume
PRwave are deosebita onoare de a lansa o noua provocare materializata intr-un nou concurs cu premii deosebite si consistente, concurs care se va desfasura in perioada 11-30 octombrie 2006.
3 premii a cate o carte «AVON –Cum a fost construita la nivel mondial Compania pentru femei» si cate un cadou constand in produse Avon. Premiile PRwave sunt oferite prin amabilitatea Editurii Brandbuilders si a AVON Cosmetics Romania. Ce trebuie facut pentru a castiga? Foarte simplu: sa se participe la o discutie in cadrul careia se raspunde la intrebarea: "Ce este AVON dincolo de o companie ce furnizeaza produse cosmetice?". Vor fi premiate cele mai bune trei raspunsuri argumentate si sustinute de-a lungul concursului inclusiv prin raspunsuri la pareri opuse.
„Sunt incantata ca pot anunta lansarea unui nou concurs PRwave – cu premii consistente. Procedura este simpla iar discutia deschisa oricui. Si cum idei sunt o sumedenie, abia astept sa vad ce cred oamenii despre AVON – ce este dincolo de o companie ce furnizeaza produse cosmetice.” a declarat Violeta-Loredana Pascal, Director general PRwave INTERNATIONAL.
In afara concursului pe site-ul PRwave – www.prwave.ro – va asteapta cele mai recente noutati ale companiilor – actualizate permanent si reunite in rubrica News. In plus supunem atentiei si o tema extrem de importanta: Respectul pentru angajati si familiile lor – intr-un articol extins.
Si mai avem o tema care „arde”: reclamele copiate. Cea mai recenta dovada? Noua reclama a unui operator de telefonie mobila si Internet – care e leita uneia din afara. Le puteti gasi pe amandoua aici si de asemenea va invitam si la o discutie pe aceasta tema: De ce nu facem si lucruri noi? Avem o lipsa acuta de imaginatie? Cat de "benefic" e pentru imaginea unei companii sa copieze atat de mult? (client si agentie)? Va invitam sa va alaturati celor ce deja si-au spus parerea intr-o discutie speram benefica industriei in general.
{mosloadposition user10}