PRwave nu se poate abtine si invita toata lumea la un concurs incitant ce se desfasoara intre 13 noiembrie-20 decembrie 2006. Premii: 3 carti Sexul vinde oferite prin amabilitatea Editurii Tritonic.
Tema este provocatoare: prezent oriunde – de la reviste la melodii, de la carti la reclame sexul a ajuns sa determine vanzarile de ziare, de produse de consum si chiar de servicii. „Sper ca aceasta dezbatere sa fie una interesanta pentru ca tema in sine este provocatoare. Tinand cont de reclamele din ultima vreme, de toate ziarele si revistele care au ajuns sa aiba niste prime pagini in care sexul e prezent intr-o masura mai mare sau mai mica – mai voalat sau direct – si daca ne uitam si la multe videoclipuri – de la noi si nu numai – probabil ca prima reactie este sa spui da, sexul vinde. Asa cum a existat o perioada in care au fost reclame fara cuvinte – doar muzica si imagini – si apoi au disparut si a aparut un nou trend, putem sa ne intrebam si Ce vine dupa sex?” a declarat Violeta-Loredana Pascal, Director general PRwave INTERNATIONAL.
Pentru a putea concura, tot ceea ce trebuie sa faca persoanele interesate este sa participe la o discutie in cadrul careia sa raspunda aici la intrebarea:
Sexul vinde? De ce? Ce il poate detrona? Cand?
Vor fi premiate cele mai bune trei raspunsuri argumentate si sustinute de-a lungul concursului inclusiv prin raspunsuri la pareri opuse.
{mosloadposition user10}