pentru a 7-a ediţie a Festivalului Brazilor de Crăciun
Pentru prima dată în istoria celor 7 ediţii, Festivalul Brazilor de Crăciun beneficiază de un site de donaţii online, realizat de echipa Proximity.
Începând cu luna octombrie, toţi cei care doresc să sprijine acestă cauză au ocazia să o facă accesând site-ul www.festivalulbrazilor.ro. Site-ul face parte dintr-o campanie de comunicare integrată pentru promovarea Festivalului.
„Prin lansarea acestui site ne dorim să arătăm că Festivalul Brazilor de Crăciun este un eveniment caritabil în susţinerea căruia se poate implica oricine, atât persoane fizice cât şi companii, indiferent de suma cu care aceştia decid să contribuie. Practic nu e nevoie să devii sponsor oficial, dacă doreşti să susţii educaţia acestor copii eşti binevenit”, spune Vlad Popovici, Account Manager Proximity.
Echipa Proximity implicată în dezvoltarea acestui proiect este formată din: Gabriela Terchilă, Managing Director, Mihai Iliescu – Creative Director, Vlad Popovici – Account Manager şi Robert Neacşu – Art Director. Implementarea site-ului a fost realizată cu sprijinul echipei Diff Studios, în timp ce soluţia tehnică necesară donaţiilor online este pusă la dispoziţie de compania Gecad Epayment.
Festivalul Brazilor de Crăciun este un eveniment de strângere de fonduri organizat anual de Salvaţi Copiii România, care are ca centru de interes o licitaţie specială de braduţi de Crăciun, creaţi exclusiv pentru această ocazie de unii dintre cei mai cunoscuţi designeri români. Devenit una dintre atracţiile calendarului social al sezonului, Festivalul Brazilor de Crăciun sprijină unul dintre numeroasele proiecte derulate de Salvaţi Copiii România, cel de reintegrare şcolară a copiilor care muncesc.
Proximity susţine Festivalul Brazilor de Crăciun din anul 2003, alături de celelalte agenţii din grupul BBDO România.
{mosloadposition user10}