Proximity este din nou finalistă la DMA Echo Awards, cel mai important festival internaţional de comunicare directă.
Lucrarea finalistă, “Minor Report”, este un Direct Mail inovativ care sprijină organizaţia Salvaţi Copiii în eforturile sale de a le asigura educaţie copiilor care muncesc.
În fiecare an Salvaţi Copiii organizează Festivalul Brazilor de Craciun, o licitaţie de brazi unici, creaţi de cunoscuţi designeri şi artişti români. Fondurile astfel obţinute sunt folosite pentru a-i retrimite la şcoală pe copiii care muncesc.
Prin „Minor Report”, Proximity a asigurat pentru Salvaţi Copiii un element important al Festivalului Brazilor: participarea designerilor. Dar lucrarea face parte dintr-un proiect mai amplu de sprijinire a Festivalul Brazilor, susţinut şi de grupul BBDO încă din anul 2002.
Oamenii de la Proximity care au creat şi promovat acest proiect sunt: Mihai Iliescu – Creative Director, Cristina Ciucă – Senior Art Director, Călin Ionescu – Senior Copywriter, Dan Huber – concept writer şi fotograf, Gabriela Terchilă – Managing Director, Vlad Popovici – Account Manager. Din partea organizaţiei Salvaţi Copiii, proiectul a fost coordonat de Gabriela Alexandrescu – Preşedinte Executiv.
„Este o performanţă care confirmă poziţionarea unică a Proximity – aceea de creator de Behaviour Changing Ideas – şi nivelul internaţional al soluţiilor strategice şi creative pe care le oferim clienţilor noştri”, spune Mihai Iliescu, Creative Director al Proximity.
Dar performanţa Proximity în ceea ce americanii numesc „Precision Marketing” nu este prima pentru ei. Şi acum doi ani, în 2005, Proximity a ajuns în finala DMA Echo Awards şi a câştigat un premiu Silver Echo. Şi acum, ca şi atunci, o strategie precisă a avut rezultate precise: o rată de răspuns de 85%.
DMA Echo Awards
DMA Echo Awards este cel mai important festival internaţional de comunicare directă, organizat de Direct Marketing Association din Statele Unite. DMA Echo Awards 2007 îşi va desemna câştigătorii în cadrul DMA 07 Annual Conference and Exhibition, ce va avea loc pe 16 octombrie la Chicago.
Echo este cea mai prestigioasă distincţie care se acordă în marketingul direct. Procesul de jurizare a lucrărilor la Echo este unul extrem de dur. El are loc în trei etape care se desfăşoară pe parcursul a şase luni, iar membrii juriului sunt cei mai reputaţi profesionişti mondiali din marketingul direct.
Proximity
Proximity este prima agenţie de direct & relationship marketing din România, care le oferă clienţilor strategii integrate, exprimate în idei cu grad mare de interactivitate, executate perfect, cu rezultate precise. Totul sub deviza: Behaviour Changing Ideas.
Proximity este o agenţie parte a Grupului BBDO România, alături de Graffiti BBDO, Pleon Graffiti şi Media Direction, şi este afiliată la reţeaua Proximity Worldwide, unul dintre liderii mondiali în domeniul direct & relationship marketing.
Deşi este o idee relativ nouă în România, Proximity a primit într-un timp scurt recunoaşterea internaţională a soluţiilor sale creative printr-o serie de distincţii importante: finalistă la New York Advertising Festival (2002), Aqua Awards Winner (2002), Premiul 2 la Mobius Awards (2004), Bronz la Epica (2005), finalistă la John Caples International Awards (2005), Argint la DMA Echo Awards (2005), finalistă la DMA Echo Awards 2007.
{mosloadposition user10}